خبرگزاری کار ایران

جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان رباط کریم برگزارشد

کد خبر : ۱۳۷۹۴۷

جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان رباط کریم به ریاست فرماندار در سالن جلسات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.

ایلنا: جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان رباط کریم به ریاست فرماندار در سالن جلسات شهیدباهنر فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا بیژن سلیمان‌پور فرماندار رباط کریم در این جلسه گفت: بازرسی‌های مستمر و دقیق در جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم و کنترل بازار بسیار موثر است.

وی افزود: تمام واحدهای صنفی، خدماتی و صنعتی مکلف به رعایت قانون و عرضه کالا و خدمات بر اساس نرخ واقعی هستند و باید با هرگونه تخلفی اعم از گرانفروشی، احتکار، کم فروشی، تقلب و عدم درج قیمت، درچارچوب قانون و به صورت قاطع و بدون هرگونه مسامحه برخورد شود.

فرماندار رباط کریم با اشاره به لزوم آسیب شناسى وبازنگرى در نحوه بازرسى از واحدهاى صنفى تاکید کرد: بازرسان باید آموزشهای حرفه لازم را ببینند و با آگاهی و اطلاعات ضروری اقدام به بازرسی از واحدهای صنفی و تولیدی کنند.

سلیمان‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در ماههای پایانی سال قرار داریم، بازرسی‌ها و مقابله با گرانفروشی‌ها و تخلفات صنفی در شهرستان رباط کریم تشدید می‌شود.

وی گفت: از هم اکنون باید تدابیر لازم جهت تهیه و عرضه کالاهای اساسی و میوه مورد نیاز شهروندان در آستانه سال نو اندیشیده شود و تلاش شود در برپایی نمایشگاه‌های بهاره به کیفیت کالاهای عرضه شده توجه جدی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز