خبرگزاری کار ایران

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر در شهرستان بهارستان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۸۹

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر شهرستان بهارستان به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور ناجی فرماندار، نژاد فلاح مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، نماینده مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم در مجلس، مسئولین دستگاه های اجرایی و ورزشکاران شهرستان در محل سالن ورزشی ۲۲ بهمن شهر گلستان برگزار شد.

جشنواره فرهنگی ورزشی فجر شهرستان بهارستان به مناسبت بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با حضور ناجی فرماندار، ‌نژاد فلاح مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران، نماینده مردم شهرستان‌های بهارستان و رباط کریم در مجلس، مسئولین دستگاه‌های اجرایی و ورزشکاران شهرستان در محل سالن ورزشی ۲۲ بهمن شهر گلستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهارستان، ناجی در این مراسم با تبریک ایام الله دهه فجر به نیابت از ریاست محترم جمهور و استاندار تهران گفت: امیدوارم همه در خدمت گزاری بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن عزیز اسلامی توفیق بیشتری داشته باشیم.

وی افزود: ورزش به عنوان یکی از مهم‌ترین روش‌ها و ابزارهای ارتقا سلامت و مقابله با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی است و باید با فراهم آوردن امکانات، همدلی و همکاری بیشتر مسئولین، زمینه توسعه هر چه بیشتر ورزش در نقاط مختلف شهرستان را فراهم آوریم.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان با تقدیر از حضور و توجه مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان تهران به ورزش بهارستان، اظهار داشت: امیدواریم با تدبیر مسئولین شهرستانی در راه اندازی و فعالیت شورای ورزش همچنین توسعه ورزشگاه‌ها، خلأهای موجود در زمینه نشاط اجتماعی برطرف شده و به نحو مقتضی در کنار توجه به سایر مسائل شهرستانی به مقوله فرهنگی و آموزه‌های دینی همگام با سیاست‌های دولت و نظام توجه بیشتری شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز