خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری قرچک:

قرچک بیش از هر چیز دیگری نیازمند همدلی مردم و مسئولان است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۶

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: قرچک یک شهرستان تازه تأسیس است و برای توسعه آن باید قدم های بلند و سریع برداشت اما آنچه این منطقه بیش از هر چیز دیگر بدان نیازمند بوده، همدلی مردم و مسئولان است.

علی صادقی طی دیدارهایی که با برخی رؤسای ادارات شهرستان داشت، افزود: با توجه به اینکه زمان زیادی از ارتقای این منطقه به شهرستان نمی‌گذرد، مردم هنوز به مطالبات قانونی خود دست نیافته و هنوز انتظارات آنان برآورده نشده است به همین دلیل باید با اتخاذ تدابیر مناسب نسبت به استقرار ادارات شهرستان اقدام کرده و برنامه ریزی‌ها طوری صورت گیرد که مردم بتوانند در کمترین زمان شاهد تحقق خواسته‌های خود باشند.

به گزارش ایلنا، وی با بیان اینکه خوشبختانه شهرستان قرچک دارای مسئولان و مردمی فهیم و انقلابی است، افزود: صبر و بردباری مردم کشور بر مشکلات ستودنی است، مردم قرچک نیز انسانهای شریف و صبوری هستند که همواره پایبندی خود را به نظام ثابت کرده و بر مشکلات فائق آمده‌اند، همچنین خرسندیم که تعامل مناسبی بین آن‌ها و مدیران وجود دارد، این تعامل راه را برای توسعه بهتر شهرستان همواره می‌کند و باعثمی‌شود کار‌ها روند خوبی را طی کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به اینکه وجه ممیزه جمهوری اسلامی ایران با سایر کشور‌ها در این است که مسئولان خود را از مردم بیگانه نمی‌دانند، یادآور شد: مسئولان باید با مردم ارتباطی مستقیم و تنگاتنگ داشته و با ارائه گزارش‌های عینی، آنان را در جریان روند انجام امور قرار دهند، یقیناً این کار انتظارات به حق مردم را برآورده می‌کند و به طور قطع مشارکت بیشتر مردم در اداره امور را افزایش خواهد داد.

این مسئول افزود: آنچه در این شهرستان اولویت کاری بنده قرار گرفته قانونمداری است، همه می‌دانیم اگر به قانون پایبند نباشیم ارزشمند‌ترین زمان‌ها از دست خواهند رفت، با عمل به قانون است که می‌توانیم عملکردی ارزشمند داشته باشیم و آرامش و رفاه را به مردم هدیه کنیم. در درجه اول نیز مسئولان باید پایبند به قانون باشند و قبل از همه و بیش از همه به قانون احترام بگذارند.

وی گفت: این شهرستان دارای پروژه‌های مهمی است که نیمه تمام مانده‌اند، بناست روند تمام آن‌ها مورد بررسی قرار گیرد و از این رو تمام تلاش خود را بکار می‌گیریم تا آن‌ها به سرانجام برسند تا از حجم مشکلات شهرستان در حوزه‌های مختلف کاسته شود.

صادقی با تقدیر از اقدامات انجام شده از سوی مدیران شهرستان در یک سال اخیر، خواستار توجه بیشتر مسئولان استانی شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز