خبرگزاری کار ایران

مراسم تودیع و معارفه شهردار جوادآباد برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۸۷

" مهدی کچویی " طی حکمی از سوی استاندار تهران بعنوان شهردار جدید بخش جوادآباد از توابع شهرستان ورامین معرفی و مشغول به کار شد.

ایلنا: شهردار جدید بخش جوادآباد از توابع شهرستان ورامین معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش " ایلنا " پیش از این " مصطفی کچویی محقق "، سکاندار شهرداری جوادآباد بوده و با توجه به وجود مشکلات عدیده، خدمات شایان توجهی در طول خدمت خود ارایه داشته است.

در مراسم تودیع و معارفه شهرداران جدید و قدیم، ابتدا سعید بختیاری بخشدار جوادآباد با تبریک به انتخاب شهردار جدید عنوان داشت: با توجه به اینکه بنده یک دوره بعنوان شهردار این بخش به مردم خدمت نموده ام به مشکلات بسیار جوادآباد واقف میباشم که از آن جمله میتوان به بن بست بودن این بخش اشاره داشت که در صورت تکمیل جاده قم – گرمسار این معضل تا حدودی حل خواهد شد.

وی افزود: امیدواریم روزی را شاهد باشیم که جوادآباد همچون گذشته جمعیت بومی را جهت سکونت در خود ببیند تا رونق و شکوفایی در این بخش به جریان بیفتد.

بختیاری گفت: زیرساخت های اجتماعی و شهری فراهم گشته که درصورت مهاجرت معکوس قطع به یقین این بخش از گسترش محسوسی برخوردار خواهد شد.

این مسوول ادامه داد: از سوی بخشداری این قول داده خواهد شد تا برای پیشبرد اهداف منطقه از تمام توان استفاده خواهیم کرد تا خدمت گذار صدوقی برای مردم باشیم.

فرماندار شهرستان ورامین در ادامه این مراسم با اشاره به وظایف شورای شهر و شهرداری اظهار داشت: توصیه می کنم شورا بعنوان شورای شهر عمل کند نه شورای شهرداری؛ چراکه شورای شهر از وظایف گسترده ای در تمامی مسایل برخوردار است و وظیفه اش تنها به کار عمرانی بر نمی گردد و دیگر موارد همچون مسایل فرهنگی و ورزشی از دیگر وظایف این نهاد در نظر گرفته شده است.

محسن خوانساری افزود: نباید طرح ها و لوایحی که به نفع خودمان است و مردم از آن نفع نمی برند مصوب شود و این وظیفه خطیر بعهده اعضاء شورا و شهردار قرار گرفته که امیدواریم این مهم به سلامت به منزل مقصود برسد.

این مقام مسوول گفت: از آنجاییکه شهردار جدید فرد توانمندی است این امید به وجود می آید تا با تدوین اهداف، شهر به سمت و سوی پیشرفت سوق داده شود.
وی ادامه داد: فرمانداری شهرستان، به مشکلات این بخش واقف است و این نوید داده خواهد شد تا جهت رفع آن تمهیدات خاصی بیندیشد و اعتبار خاصی نیز برای این منظور در نظر بگیرد.

فرماندار شهرستان ورامین اظهار داشت: مردم بعنوان پشتوانه های اصلی نظام و انقلاب هستند و باید با تمام توان برای خدمت به آنها گام برداشت.

شهردار جدید نیز بعد از دریافت حکم خود از سوی مسوولان گفت: این نهاد دچار بحران مالی بوده و هست و این مسوولیت سنگین درحال حاضر بعهده بنده واگذار گردیده که مسوولیتی بسیار سخت است؛ چراکه باید این امانت را به سلامت در طول دوران خدمت به سرمنزل مقصود برسانم.



نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز