خبرگزاری کار ایران

ممنوعیت تبلیغات محیطی در قرچک / شهردار پاسخگو نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۹۷۳۸

از ۳ ماه پیش و همزمان با روی کار آمدن شهردار جدید قرچک، ارائه خدمات تبلیغات محیطی از سوی شرکت پیمانکار متوقف شده و با وجود نزدیک بودن به عید نوروز و نیاز بیش از پیش صاحبان صنایع و مشاغل به استفاده از تبلیغات، شهرداری همچنان پاسخ مشخصی در این رابطه ارائه نمی‌دهد.

نزدیک به پنج سال است که تبلیغات محیطی قرچک به شرکتی خصوصی واجد شرایط به نام «غزال نقشینه» واگذار شده و این شرکت طی قراردادی به خدمات‌دهی به شرکت‌های تجاری، اصناف و متقاضیان تبلیغات شهری مشغول است.
به گزارش خبرنگار ایلنا، این شرکت در زمان عبدالعلی قاسمپور شهرداری سابق قرچک در سال ۸۸ آغاز به‌کار کرد و با ایجاد سازه‌های ثابت در کنار خیابان‌های اصلی و بر روی پل‌های عابر پیاده توانست به ساماندهی تبلیغات شهری و ممنوعیت استفاده از داربست اقدامات مثبتی را انجام دهد، اما پس از روی کارآمدن «حجت الله موسوی» شهردار جدید قرچک که حدود سه ماه است آغاز به‌کار کرده ناگهان خدمات دهی این شرکت متوقف شد.
این در حالی است که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز بخش خصوصی نیاز بیشتری به تبلیغات دارد و تبلیغات شهری سهم زیادی در رونق اقتصادی در سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی خواهد داشت و شهروندان با مراجعه به شهرداری قرچک با پاسخ منفی جهت تبلیغات مواجه می‌شوند.


شهردار قرچک: پاسخ نمی‌دهم، اطلاع ندارم
موسوی شهردار قرچک در پاسخ به خبرنگار ایلنا در این خصوص بیان کرد: اطلاعی از موضوع ندارم و پاسخی نمی‌دهم، از روابط عمومی بپرسید.
مهدی پازوکی مسئول روابط عمومی شهرداری قرچک نیز در پاسخ به این سئوال گفت: حق مصاحبه ندارم و در این مورد جوابی نمی‌دهم.
عباس هداوندخانی مدیر شرکت تبلیغاتی غزال نقشینه نیز در گفتگو با ایلنا خاطرنشان کرد: علت این اقدام را نمی‌دانم، حرفی به بنده زده نشده است.
نایب مرادی رئیس شورای اسلامی شهر قرچک نیز در این خصوص گفت: موضوع را بررسی می‌کنم و شهردار باید پاسخگوی رسانه‌ها در همه موارد باشد و این موضوع را نیز باید پاسخ دهد.


فرماندار قرچک: موضوع پیگیری می‌شود
این موضوع با فرماندار شهرستان قرچک نیز در میان گذاشته شد و وی قول پیگیری مشکل را داد.
علی صادقی در این باره اظهار داشت: آقای ضیایی معاون عمرانی فرمانداری موضوع را بررسی خواهد کرد تا مشکل مرتفع شود.
صاحبان مشاغل و مسئولان شرکت‌های خصوصی نیازمند این خدمات نیز با گلایه از وضعیت موجود گفتند: ما سر در گم هستیم، اگر اختلافی بین شهرداری و شرکت مجری تبلیغات شهری است نباید به درآمدهای ما در ایام نوروز خدشه‌ای وارد کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز