خبرگزاری کار ایران

ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش قرچک تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۰۰۹

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: جلسه ستاد اسکان نوروزی در این اداره با حضور اعضاء برگزار شد.

مسئول روابط عمومی اداره آموزش و پرورش قرچک گفت: جلسه ستاداسکان نوروزی دراین اداره باحضوراعضاء برگزارشد.
به گزارش ایلنا، محمد نصیری در خصوص تشکیل ستاد اسکان نوروزی در این اداره اظهار کرد: ستاد اسکان فرهنگیان از اوایل اسفند ماه سال ۹۲ با تشکیل کمیته اسکان زیر نظر ریاست این اداره به منظور ساماندهی و استقبال هرچه بهتر و شایسته از فرهنگیان و میهمانان نوروزی کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.
وی افزود: باتوجه به رضایت کامل مهمانان نوروزی درسالهای گذشته از محل و امکانات ستاد اسکان این اداره، امسال نیر دبیرستان نمونه ارشاد شهرستان قرچک واقع درکمربندی شمالی با تمامی امکانات به عنوان محل اسکان آماده شده است
وی ادامه داد: در این خصوص و به منظور معرفی شهرستان قرچک، بنرهایی نیز در ورودی شهرستان برای راهنمایی مسافران نصب خواهد شد و همچنین ویژه نامه‌ای نیز تهیه و تنظیم شده است که در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه برای اعضای ستاد اسکان نوروزی ابلاغیه صادر شده است، اضافه کرد: مقرر شد تعدادی از کار‌شناسان اداره در قالب تیم بازرسی از مدارس بازدید و کاستی‌های سال قبل را که شناسایی شده‌اند را بررسی کنند تا اینکه برای رفع آن‌ها اقدام شود.
نصیری یادآور شد: قرچک دارای مراکز زیارتی و تفریحی متنوعی است که از جمله می‌توان به وجود امامزادگانی چون حرم مطهر بی‌بی زبیده(س) در زیباشهر، بقعه امامزاده ابراهیم(ع) و یادمان شهید ستاری در روستای ولی آباد و همچنین مزار شهدای گمنام در پارک جنگلی زیباشهر و پل تاریخی ۱۵خرداد باقرآباد اشاره کرد.
وی اضافه کرد: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده مسافران نوروزی می‌توانند به نحو مطلوب از این مکانهای زیارتی و تفرحی بازدید کنند و چندی را می‌ه‌مان شهرستان قرچک باشند.
مسئول روابط عمومی آموزش و پرورش قرچک در پایان یادآور شد: مسافران نوروزی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص محل اسکان با حبیب ستاری کار‌شناس تعاون و رفاه اداره آموزش و پرورش قرچک با شماره ۰۹۱۲۵۹۱۰۵۲۶ تماس بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز