خبرگزاری کار ایران

شهردار جوادآباد:

اصلاح ساختار اقتصادی و فرهنگی کشور نیاز اساسی جامعه است

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۶۰۷

نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب باعثشد تا نگاه مسوولان و مردم هرچه بیشتر به سمت این دو مقوله مهم معطوف شود.

شهردار جوادآباد اظهار داشت: اصلاح ساختار اقتصادی و فرهنگی کشور نیاز اساسی جامعه است.
به گزارش ایلنا، مهدی کچویی با تبریک سال جدید و نامگذاری این سال توسط مقام معظم رهبری باعنوان سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب باعثشد تا نگاه مسوولان و مردم هرچه بیشتر به سمت این دو مقوله مهم معطوف شود.
وی با بیان اینکه تحقق شعار امسال که بسیار مدبرانه نامگذاری شده، موجب اقتدار بیش از پیش کشورمان در عرصه‌های بین المللی خواهد شد، افزود: اصلاح ساختار اقتصاد و فرهنگ نیاز اساسی کشور است و همه مسئولان و مردم باید در پیشبرد این امر کوشش نمایند.
کچویی یادآور شد: در سال‌های گذشته دشمنان ایران اسلامی با برنامه‌های مختلف و با اعمال انواع تحریم‌ها و همچنین ساخت و تولید برنامه‌های ضد ارزشی و غیراخلاقی به دنبال آن بوده‌اند که به نظام آسیب رسانند.
شهردار جوادآباد با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که بار‌ها هشدار داده‌اند، کاراشتباهی است اگر منتظر بمانیم تا دشمنان و استکبار جهانی تحریم‌های خود را به صورت کامل بردارند و ما بتوانیم اقتصاد خود را بهبود ببخشیم، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب ۳۵ سال است که با اعمال تحریم‌ها، قصد ضربه زدن به کشور و گرفتن آسایش و زندگی راحت را از مردم دارند.
این مدیر شهری خاطر نشان کرد: نباید به وعده‌ها و توافق‌های استکبار جهانی دلخوش باشیم و بهتر است خود مسیری را انتخاب نمائیم که به توسعه اقتصادی و برون رفت از این بحران منجر شود.
وی ادامه داد: تأکید رهبر معظم انقلاب به مسئله اقتصاد مهم است و توجه مسئولان را همه ساله نسبت به اقتصاد جلب کرده‌اند.
کچویی با بیان اینکه فرهنگ غنی ایران اسلامی همواره مورد تهدید و هجوم دشمنان قرار داشته است، گفت: درسال‌های گذشته هزاران فیلم و برنامه ضد ارزشی برای تغییر هویت و فرهنگ نظام و انقلاب از سوی غرب تولید شده است و در این راستا متولیان فرهنگی نیز باید ‌‌نهایت تلاش و اهتمام خود را به کار گیرند.
شهردار جوادآباد بیان داشت: شهرداری‌ها در این راستا به عنوان یک نهاد مردمی می‌تواند درجهت توسعه اقتصاد مقاومتی و نیز ترویج فرهنگ اسلامی و ایرانی مؤثر باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز