خبرگزاری کار ایران

شهردار دماوند:

احداثفاز دوم دارالایتام ابراهیمی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۰۵۷۷

جلسه بررسی نحوه احداثفاز دوم خانه یتیم خیرساز ابراهیمی در منطقه شلمبه شهر دماوند با حضور امام جمعه شهر، فرماندار شهرستان دماوند، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر و دیگر مسوولان منطقه در این مجموعه برگزار شد.

جلسه بررسی احداثفاز دوم خانه یتیم خیرساز ابراهیمی در منطقه شلمبه شهر دماوند با حضور امام جمعه شهر، فرماندار شهرستان دماوند، شهردار و عضو شورای اسلامی شهر و دیگر مسوولان منطقه در این مجموعه برگزار شد.

به گزارش " ایلنا " از شمالشرق استان تهران " عباس صفری " شهردار دماوند در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه شهری و نقش خیرین در این راستا، اظهار کرد: برای دستیابی به توسعه شهری و فراهم سازی زیرساخت های لازم، نیازمند حضور سرمایه گذاران در بخش های مختلف هستیم که اگر این اقدام با حضور خیرین همراه باشد، برای توسعه شهر گامی موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: مجموعه دارالایتام ابراهیمی شهر دماوند از جمله مکان های ارزشمندی است که با توجه به نیت خدا پسندانه آن، شهرداری دماوند در صورت نبود معارض در اجرای فاز دوم این مجموعه، هرگونه تعامل و همکاری را خواهد داشت.

شهردار دماوند بیان کرد: امیدواریم با همکاری و تعامل شهرداری و شورای اسلامی شهر در ساخت فاز دوم این مجموعه، بتوانیم عضو کوچکی از این جامعه بزرگ خیرساز باشیم.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه، شهردار شهر به همراه " ابوذر نادری " عضو شورای اسلامی شهر دماوند از این مجموعه بازدید و با کودکان دیدار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز