خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

کارگران قشر زحمت کش و دلسوز جامعه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۱۴۱

علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک به همراه سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، قشقایی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از کارخانه آجرثبات و کوره‌های آجر پزی این شهرستان بازدید نمودند و در خصوص مشکلات کارگران این واحد‌ها به صورت چهره به چهره گفتگو کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک به مناسبت روز جهانی کار و کارگر در جمع کارگران کارخانه آجرثبات و کوره‌های آجرپزی این شهرستان گفت: کارگران قشر زحمت کش و دلسوز جامعه هستند.
به گزارش ایلنا، به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کار وکارگر، علی صادقی فرماندار شهرستان قرچک به همراه سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستانهای قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، قشقایی رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از کارخانه آجرثبات و کوره‌های آجر پزی این شهرستان بازدید نمودند و در خصوص مشکلات کارگران این واحد‌ها به صورت چهره به چهره گفتگو نمودند.

در این بازدید فرماندار شهرستان قرچک در جمع کارگران و تلاشگران عرصه صنعت، این روز فرخنده را تبریک گفت و افزود: بی‌شک همه مسوولین نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کار برای شما کارگران عزیز اطلاع دارند و این قشر زحمت کش و دلسوز جامعه هستند.
علی صادقی با بیان اینکه بر دستان شما عزیزان که با کار و تلاش بی‌وقفه پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم می‌کنید بوسه می‌زنم، افزود: با نگاهی نسبی در همه عرصه‌ها نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در می‌یابیم که کارگران نقش مهم و بسزائی در امر تولید، پیشرفت و خدمت بر عهده دارند.
وی با اشاره به اینکه همه واقفیم که رکن اساسی کار و تولید، کارگران هستند، بیان داشت: گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر به پاس خدمات صادقانه کارگران شریف و مؤمن ایران اسلامی، فرصتی شد تا زحمات بی‌بدیل این عزیزان را ارج نهیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با اشاره به سخنی از امام رضا(ع) که می‌فرمایند: دست کارگر تاول زده هیچ وقت رنگ آتش جهنم را نمی‌بیند، افزود: همه مردم و مسئولان وظیفه دارند در این روز نسبت به این قشر زحمت‌کش و فداکار که با صرف انرژی‌های خویش موتور تولید، کشاورزی و صنعت را به حرکت درآورده سر تعظیم فرود آورند.
وی با اشاره به اینکه کار و کارگری در دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جایگاه ویژه‌ای بر خوردار است، افزود: کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، بی‌شک حیات ملت، جامعه و همه پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی بر گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ ورزی کارگران است.
در ادامه نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با تبریک این روز فرخنده افزود: کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماعی جامعه هستند زیرا تلاش و کوشش این عزیزان باعثچرخش چرخه‌های زندگی جامعه و امتداد رگه‌های حیات است.
سید حسین نقوی حسینی بیان داشت: هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.
لازم به ذکر است، در این بازدید از کارگران و زحمت کشان کارخانه آجرثبات و کوره‌های آجر پزی با شاخه‌های گل از زحمات این عزیزان تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز