خبرگزاری کار ایران

پذیره نویسی از شهروندان در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بهارستان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۱۱۵۰

در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، اولین تعاونی توسعه و عمران استان تهران در شهرستان بهارستان به منظور جلب مشارکت عموم مردم، پذیره نوسی از شهروندان در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بهارستان ادامه دارد.

فرماندار بهارستان با اشاره به ضرورت تأسیس و فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بهارستان اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، اولین تعاونی توسعه و عمران استان تهران در شهرستان بهارستان به منظور جلب مشارکت عموم مردم، پذیره نوسی از شهروندان در شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بهارستان ادامه دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرمانداری، ناجی با اشاره به زمینه‌های فعالیت شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستان بهارستان گفت: یکی از برنامه‌های مهم دولت تدبیر و امید در شهرستان بهارستان، تأسیس چنین شرکت فراگیری بود تا در راستای تحقق شعار سال و اقتصاد مقاومتی، اولین تعاونی توسعه و عمران استان تهران در شهرستان بهارستان به منظور جلب مشارکت عموم مردم در راستای رشد، توسعه و عمران شهرستان، هدایت منابع مردم به بخش‌های تولیدی به منظور فراهم آوردن بستر مناسب برای ورود بخشهای تعاونی و خصوصی به فعالیتهای اقتصادی در راستای تأمین منافع عمومی است.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید در شهرستان بهارستان یادآور شد: ثبت این شرکت با حداقل نیم درصد از کل جمعیت شهرستان قابلیت اجرایی دارد و تمامی شهروندان حقیقی ساکن و شاغل و همچنین متولدین شهرستان می‌توانند در شرکت مذکور عضو شوند.

ناجی با اشاره به فعالیت‌های شرکت بیان داشت: فعالیت‌های شرکت اعم از انجام فعالیت‌های عمران و آبادانی شهر و روستاهای شهرستان حوزه فعالیت، سرمایه گذاری مالکیت و مدیریت در فعالیت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی مربوطه، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی – تولیدی – توزیعی - خدماتی، خرید سهام بنگاه‌های دولتی مستقر در شهرستان، سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه‌ای شهرستان از جمله به صورت شرکت مادر تخصصی(هلدینگ با تشکیل شرکت‌های اقماری)، تملک اراضی واقع در بافت فرسوده شهری از طریق پرداخت حقوق دولتی و استفاده از تسهیلات قوانین مربوط به تملک اراضی مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی است.

وی با بیان اینکه سرمایه اولیه این شرکت برای آغاز به کار باید حداقل ۳۰۵ میلیون تومان باشد، ادامه داد: هر فرد حقیقی جهت عضویت می‌بایست ۳۵ هزار تومان به عنوان حق عضویت در مرحله اول و ۷۰ هزار تومان در دو مرحله آینده به شرکت تعاونی در بانک توسعه تعاونی واریز کند.

وی گفت: دفتر تعاونی توسعه شهرستان بهارستان در اتاق اصناف واقع در بلوار غدیر نسیم شهر است و پذیره نویسی برای فروش سهام شرکت توسعه شهرستان بهارستان، از شنبه ۳ خرداد ۹۳ از طریق شعب بانک توسعه تعاون شروع شده است که همچنان ادامه دارد و امیدوارم استقبال مردم، توسعه شهرستان بهارستان وارد فاز جدیدی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز