خبرگزاری کار ایران

فرماندار پاکدشت:

نقش خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرزندان‌شان بسیار مهم است

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۵۸۷

فرماندار پاکدشت در جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت گفت: نقش خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای فرعی هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان پاکدشت با ریاست علیرضا قاسمی فرزاد، فرماندار، و حضور فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران و مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران و اعضای شورا فرعی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد.

علیرضا قاسمی فرزاد، رئیس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، با بیان اینکه نقش خانواده‌ها در پیشگیری از اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی فرزندانشان بسیار مهم است، تاکید کرد: لازم است تا مسئولان فرهنگی با جدیت تمام، آگاه سازی و اطلاع رسانی را از مدارس، دانشگاه‌ها و خانواده‌ها پیگیری کنند چرا که پیشگیری از ابتلاء قشر جوان و نوجوان مهم‌تر از درمان معتادین است.

فرماندار پاکدشت ضمن اشاره به اثرات سوء مصرف مواد مخدر درجامعه، یادآورشد: نهادهای آموزشی تحت نظارت شورای مبارزه با مواد مخدر باید جهت آگاه سازی و اطلاع رسانی وسیع در خانواده‌ها و قشر جوان فعال‌تر از گذشته فعالیت کنند.

رییس شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان، قدرت تخریب مصرف مواد مخدر را بسیار بالا بیان کرد و گفت: پدیده شوم مواد مخدر هویت انسانی، اخلاقی، اعتقادی و اجتماعی فرد را دچار اضمحلال می‌کند.

وی افزود: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیت و پتانسیلی که دارد برای مبارزه با مواد مخدر اقدام نماید.

فرماندار پاکدشت با اشاره به کیفیت بخشی و ارتقاء سطح خدمات و حفظ کرامت انسانی در کمپ‌های ترک اعتیاد گفت: امکان اشتغال برای به معتادانی که ترک اعتیاد کنند، ایجاد تا برگشت وی به اعتیاد را سد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان پاکدشت ضمن تاکید بر برگزاری جلسات منظم کمیته‌های تخصصی شورا و ارائه گزارش دستگاه‌ها، تدوین برنامه‌های اجرایی آنان را بر اساس وظایف تعیین شده، خواستار شد.

وی در خاتمه با بیان ضرورت راه اندازی مرکز ماده ۱۶ براتی جمع آوری معتادان متجاهر خواستار همکاری و اقدامات لازم از سوی شورای هماهنگی شرق استان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز