خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری؛

ضرورت شناسایی وساماندهی ظرفیت های اقتصادی و صنعتی شهرستان ری

کد خبر : ۲۲۷۹۴۹

امروز در شهرستان ری به واسطه ویژگیهای صنعتی آن فرصت‌های شغلی متنوعی وجود دارد که باید ساماندهی شود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در جلسه کمیته هماهنگی دهه کسب و کار ضمن گرامیداشت سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج و تبریک هفته بسیج طی سخنانی اظهار داشت: دهه کسب و کار فرصت مناسبی است تا درآن ظرفیت‌های اقتصادی، صنعتی شهرستان با رویکرد اشتغال پایدار شناسایی و معرفی شوند.

به گزارش ایلنا، هدایت اله جمالی‌پور خاطر نشان کرد: امروز در شهرستان ری به واسطه ویژگیهای صنعتی آن فرصت‌های شغلی متنوعی وجود دارد که باید ساماندهی شود.

وی با اشاره به شهرک‌های صنعتی پیرامون شهرستان ری اظهار داشت: در بازدیدهای که از شهرک‌های صنعتی پیرامون شهرستان داشتم اکثر مدیران واحدهای تولیدی از کمبود کارگر و تکنیسین رنج می‌بردند که این نشان می‌دهد ما در شهرستان در حوزه برنامه ریزی اشتغال رویکرد مناسبی نداریم

معاون استاندار تهران افزود: باید بین متولیان اشتغال و واحد‌های صنعتی ارتباطی مناسب برقرار شود تا از ظرفیت‌های شغلی موجود در شهرستان حد اکثر بهره‌مندی حاصل شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به انتخاب شهرستان ری به عنوان پایلوت طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار خاطر نشان کرد: اجرای این طرح در شهرستان، فرصت مناسبی را به ما می‌دهد تا به واسطه آن وضعیت اشتغال زنان سرپرست خانوار را ساماندهی کنیم و از ظرفیت زنان سرپرست خانوار در جهت تولید ثروت و رونق اقتصادی شهرستان استفاده مناسب ببریم.

جمالی‌پور با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی موجود در شهرستان اظهار داشت: باید از این فرصت‌ها در راستای اشتغال زنان سرپرست خانوار استفاده مناسب کرد.

وی در پایان موفقیت اجرای طرح پایلوت توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در شهرستان ری را در گرو همکاری، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های اجرائی با یکدیگر دانست و تصریح کرد: موفقیت شهرستان در اجرای این طرح، قطعاً به دولت کمک خواهد کرد تا این طرح را با اطمینان خاطر بیشتر در سراسر کشور عملیاتی کند. و این رسالت شهرستان را در اجرای درست و مناسب طرح بیشتر می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز