خبرگزاری کار ایران

ساعاتی پیش؛

جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری شهرستان قرچک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۸۶۸

دومین جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری شهرستان قرچک به ریاست معاون فرماندار و دیگر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

دومین جلسه ستاد هفته پژوهش و فناوری شهرستان قرچک به ریاست سید جواد رضوی معاون فرماندار و دیگر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سید جواد رضوی در این جلسه، ضمن تبریک هفته پژوهش به تمام پژوهشگران و محققان عرصه علم و دانش اظهار داشت: آغاز هفته پژوهش، فرصتی برای تمام افراد به‌ ویژه جویندگان علم و دانش است که با تحقیقات و پژوهش می‌توانند در راه اعتلای فضای علمی کشور تلاش مضاعف کنند.

معاون فرماندار قرچک به سخن مقام معظم رهبری که فرمودند اگر چه خدمت رسانی کار کم اهمیتی نیست اما در کنار خدمت رسانی، کارهای دقیق پژوهشی لازم است. زیرا بدون آن، حتی خدمت رسانی هم ممکن است به درستی انجام نشود، عنصر تحقیق و پژوهش در همه جا به صورت یک اصل در مجموعه کارها و فعالیت‌های حوزه باید مورد توجه قرار گیرد، اشاره کرد و افزود: اهداف و سیاست های کلانی که مقام معظم رهبری دنبال میکنند، ما موظف هستیم متناسب با بضاعت شهرستان برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم هدفمند کردن تحقیقات علمی بر اساس نیاز های کشور را در شهرستان محیا کنیم.

وی به نگاه ویژه دولت تدبیر و امید در خصوص پژوهش و فناوری اشاره کرد و افزود: تحقیق و پژوهش باید در همه کارها به صورت یک اصل در مجموعه ها مورد توجه قرار گیرد.

رضوی به سخن دیگر از مقام معظم رهبری که فرمودند؛ " باید تحقیقات ما کاربردی باشد، یعنی تحقیق خشک خارج از زمینه عمل، راه دور و دراز پیمودن در زمان و فرصت کم است. " اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه نیمه دوم آذرماه به نام هفته پژوهش و فناوری نانم گذاری شده است، بحثپژوهش و فناوری یک بحثعلمی است و ما وظیفه داریم همه افراد جامعه بویژه نسل جوان و نوجوان را با این موضوع آشنا کنیم.

وی در پایان ضمن تأکید به جدیت در امر پژوهش، تنظیم و اجرای مطلوب برنامه های پژوهش و فناوری را از اعضای ستاد خواستار شد.

در ادامه اعضای ستاد به بیان نظرات و دیدگاه ها در خصوص فعال سازی پژوهش و گسترش زمینه تحقیق در سطح شهرستان، دانشگاه ها و ادارات پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز