خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج ادارات شهرستان ورامین عنوان داشت:

۹ دی سرآغاز نهضت ماندگار عاشورایی است

کد خبر : ۲۳۵۶۵۹

حماسه بصیرت عاشورایی همزمان با گرامیداشت سالروز ۹ دی، به همت بسیج ادارات شهرستان ورامین برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان ورامین گفت: ۹ دی سرآغاز نهضت ماندگاری بود که برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی جاودانه گردید و منجر به استحکام بیشتر انقلاب شد.

به گزارش ایلنا، ولی ا… سراغی افزود: در این روز فتنه گران با سخاوت تمام ناشدنیشان که خط قرمز هر انقلابی شیعه است پا به میدان نهادند تا خدشه به این نظام وارد آورند، ولی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نقش آنان را برآب کرده و جلوه ای نو و تاریخ ساز را به یادگار گذاشتند.

وی ادامه داد: حال بر ما واجب است تا این روز را برای همیشه ارج نهیم و هرساله با برپایی مراسمی یاد وخاطره دلیرمردان بسیجی را که حافظ و مدافع این مرزو بوم میباشند، زنده نگاه داریم.

این مسوول اظهار داشت: بسیج ادارات شهرستان ورامین با همکاری دیگر نهادها و ارگانها در نظر دارد جهت گرامیداشت حافظان انقلاب، مراسمی با عنوان حماسه بصیرت عاشورایی در راستای تجلیل از فعالان روز ۹ دی سال ۱۳۸۸ پایه ریزی نماید.

سراغی گفت: این مراسم روز سه شنبه مورخ ۹ دی ماه سال جاری و از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجتماعات شهرداری ورامین برگزار خواهد شد.

فرمانده بسیج ادارات شهرستان ورامین ادامه داد: تجلیل از فعالان این حماسه ماندگار به همراه سخنرانی و یادآوری خاطرات آن روزگاران از جمله برنامه های تدوین شده این روز میباشد.

سراغی در پایان از تمامی خانواده های شهدا، جانبازان، معلولان و بسیجیان سلحشور دعوت بعمل آورد تا با حضور خود در این مراسم رنگ و بوی شهادت و ایثار را عطر افشانی نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز