خبرگزاری کار ایران

با حضور وزیر بهداشت و د رمان؛

کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۴۲

کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک با حضور وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، معاون برنامه ریزی استانداری تهران، فرماندار، نماینده مردم قرچک در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و روسای شبکه بهداشت استان تهران و شهرسنتان قرچک در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

کار گروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان قرچک با حضور دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی، محسن ترکی معاون برنامه ریزی استانداری تهران، علی صادقی فرماندار، سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حجت السلام و المسلمین اسماعیلی امام جمعه و روسای شبکه بهداشت استان تهران و شهرسنتان قرچک در فرمانداری قرچک برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک اظهار کرد: شهرستان قرچک با بیش از ۳۰۰ هزار جمعیت و ساختار نوپای اداری در حوزه بهداشت و درمان مشکلات فراوانی دارد.

وی افزود: در بحثبهداشت و درمان قرچک با توجه به جمعیت بالا و مهاجر پذیری، آلودگی هوا، کمبود بیمارستان و خانه های بهداشت روستایی نیازمند توجه و نگاه ویژه دولت تدبیر و امید برای ارتقای سطح بهداشت و درمان است.

امام جمعه قرچک ضمن تشکر از وزیر بهداشت و درمان به خاطر خدمت صادقانه به مردم، افزود: شهرستان قرچک به عنوان محل شهادت شهدای قیام ۱۵ خرداد با حضور نیروهای ارزشی و انقلابی در دفاع از کیان اسلام و انقلاب پیشرو بودند که باید توجه بیشتری نسبت به افزایش سرانه بهداشتی و درمانی شهرستان شود.

در ادامه این مراسم دکترعزیز رسولی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قرچک نیز در خصوص وضعیت فعلی بهداشتی و درمانی قرچک اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۹۸ درصد جمعیت شهرستان قرچک از مهاجران مختلف از سراسر ایران و با فرهنگ های مختلف هستند.

وی افزود: در حال حاضر در شهرستان قرچک، ۲ مرکز خانه بهداشت روستایی و ۷ پایگاه بهداشت شهری و ۵ مرکز درمانگاهی بخش خصوصی فعال است.

رسولی افزود: از ابتدای ثبت نام بیمه سلامت بیش از ۳۲ هزار نفر در شهرستان قرچک، دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند که نبود بیمارستان و مراکز درمانی برای خدمت رسانی به این افراد ضروری است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر شبکه بهداشت و درمان قرچک با ۱۲۲ نفر نیروی انسانی فعال است که این تعداد پرسنل جوابگوی نظارت بر اماکن توزیع موادغذایی و بهداشتی و امور اداری نیست.

حسینی، نماینده مردم قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، نیز طی سخنانی اظهار کرد: با توجه به جمعیت بالای شهرستان قرچک، نبود بیمارستان و مراکز درمانی به عنوان اولین مشکل شهرستان بسیار مشهود است.

وی افزود: احداثو تجهیز پایگاه های اورژانس شهری و روستایی شهرستان قرچک از اولویت های مهم در حوزه بهداشت این شهرستان است که برای اختصاص آمبولانس و تجهیز پایگاه های اوراژنس و تامین نیروی انسانی باید سریعا اقدام شود.

وی در پایان تجهیز و نوسازی ساختمان های خانه بهداشت روستایی را از اولویت های دیگر شهرستان قرچک در حوزه بهداشست و درمان نام برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز