خبرگزاری کار ایران

در آیین گرامیداشت سالگرد جهان پهلوان تختی تاکید شد؛

ساخت آرامگاهی در شان تختی

کد خبر : ۲۴۰۱۸۰

یین گرامیداشت چهل و هفتمین سالگرد جهان پهلوان مرحوم غلامرضا تختی با حضور مسوولان، پیشکسوتان عرصه کشتی و ورزشکاران و آحاد مختلف مردم در گلزار ابن بابویه شهر ری برگزار شد.

آیین گرامیداشت چهل و هفتمین سالگرد جهان پهلوان مرحوم غلامرضا تختی با حضور مسوولان، پیشکسوتان عرصه کشتی و ورزشکاران و آحاد مختلف مردم در گلزار ابن بابویه شهر ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، منصور کتانباف شهردار منطقه ۲۰ در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ ورزش پهلوانی یکی از برنامه‌هایی است که در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد و ساخت چهار زورخانه در شهرری بر این ادعا صحه می‌گذارد.

وی ادامه داد: به زودی ساخت آرامگاه جهان پهلوان تختی در شهرری آغاز خواهد شد.

در ادامهٔ این آیین، سرپرست فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی از مردم و مسوولان و وزشکاران و ورزش دوستان خواست با حضور خود درمحل آرامگاه جهان پهلوان تختی، روحیه اخلاق پهلوانی را تقویت کنند.

محمدرضا طالقانی اظهارداشت: روحیه جوانمردی، گذشت و فداکاری از جمله خصایص شخصیت مرحوم تختی بود و از جمله ماندگاری انسان‌ها در یاد و خاطر مردم همین روحیات می‌باشد و مرحوم تختی همیشه با این اخلاق و منش با اقتدا به مولا و سرور جوانمردان عالم حضرت علی(ع) بر سر تشک کشتی حاضر می‌شود و از این رو الگوی تمام جوانمردان، کشتی کاران و ورزش دوستان شد.

وی افزود: چهل و هفتمین مراسم گرامیداشت یاد و خاطر مرحوم غلامرضا تختی از هشت صبح در ابن بابویه آغاز شده و تا ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ادامه خواهد داشت و برنامه‌های متنوع سخنرانی مسوولان ورزشی و خاطره گویی از سوی پیشکسوتان عرصه کشتی و دیگر ورزش‌های کشور با حضور آحاد مختلف مردم برگزار می‌شود.

چهل و هفتمین آیین سالگرد جهان پهلوان تختی صبح امروز در گلزار ابن بابویه شهرری و در کنار مزار آن جهان پهلوان برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز