خبرگزاری کار ایران

در آستانه ۲۹ دی ماه اعلام شد:

منطقه ۲۰ میزبان ۳۰۰ ویژه برنامه مناسبتی هوای پاک

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۱۳۸

همزمان با نواخته شدن زنگ هوای پاک، اجرای صدها ویژه برنامه آموزشی، فرهنگی از سوی مدیریت شهری منطقه ۲۰ در مدارس، بوستان ها، مراکز فرهنگی این منطقه جنوبی آغاز خواهد شد.

اصغر عطائی، قائم مقام شهردار منطقه ۲۰، با بیان این مطلب گفت: با توجه به اجرای طرح سراسری کمپین آسمان آبی، زمین پاک در پایتخت، ویژه برنامه‌های هفته هوای پاک با بیش از ۳۰۰ ویژه برنامه فرهنگی، آموزشی پیش بینی شده است که از ۲۹ دی ماه سال جاری به مدت یک هفته اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا شهرستان ری، عطائی با اشاره به اینکه تمامی حوزه های مدیریت شهری منطقه ۲۰ به صورت هماهنگ متولی ویژه برنامه های هوای پاک هستند، افزود: ارائه مبانی ترافیکی صحیح به کودکان، دانش آموزان و رانندگان با همکاری پلیس راهور از مهمترین برنامه هایی است که در مدارس، کانون فرهنگی آموزشی کهریزک، بوستان ترافیک و سراهای محله در قالب نمایش های هنری، نمایشی و نمایشگاهی اجرا می شود.

وی جلب مشارکت شهروندان و ایجاد حساسیت در تمامی اقشار جامعه برای داشتن هوای پاک را از مهمترین اهداف این ویژه برنامه ها برشمرد و ادامه داد: برپایی پیاده روی نمادین، همایش دوچرخه سواری و مسابقات ورزشی از دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته هوای پاک است.

عطائی به اهمیت توسعه فضاهای سبز خانگی و نگهداشت فضای سبز شهری نیز اشاره کرد و گفت: همزمان با هوای پاک، نمایشگاه گل و گیاه با محوریت آموزش شهروندی در بوستان مدرس دایر می شود و شهروندان با مراجعه به این محل می توانند با نحوه کاشت پیاز لاله، نهال، گیاهان آپارتمانی و…آشنا شوند.

برپایی جشن روز هوای پاک در خانه های اسباب بازی سراهای محله، مسابقه نقاشی و عکاسی با محوریت شعارهای مرتبط، کارگاه های آموزشی، مسابقه شعارنویسی ومقاله نویسی از دیگر اقدماتی است که شهرداری منطقه ۲۰ با هدف جلب مشارکت و ارتقاء آگاهی شهروندان طی این هفته برگزار می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز