خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

تکریم خانواده شهدا از سوی مدیریت شهری، قابل تقدیر است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۷۸

شهرداری تهران تنها تشکیلاتی است که به بنیاد شهید، عنایات ویژه داشته است.

نادر نصیری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، به همراه حسین نصراله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، با شهردار منطقه ۲۰ شهر تهران، دیدار کرد و از خدمات مدیریت شهری این منطقه جنوبی به خانواده شهدا و ایثارگران، تقدیر به عمل آورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرستان ری، نادر نصیری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به اینکه مدیریت شهری، تنها تشکیلات شهر تهران است که به بنیاد شهید عنایات قابل توجه دارد، گفت: نگاه و رویکرد شهردار تهران به خانواده شهدا موجب شده است این امر مقدس در شهر تهران به فرهنگ تبدیل شود.

نصیری به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بنیاد شهید به نمایندگی از نظام جمهوری اسلامی ایران در مقام سپاسگزاری از خانواده معظم شهدا است، اشاره کرد و افزود: مخاطبین ما بهترین اقشار جامعه هستند چرا که بهترین عزیزان‌شان را برای امنیت کشور تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه ۴ درصد ایثارگران کشور و ۴۰ درصد ایثارگران تهران در شهرستان‌های استان تهران قرار دارد، ادامه داد: جامعه ایثارگر و خانواده شهدا محق خدمت هستند چرا که شهدا بزرگ‌ترین سرمایه گذاران نظام محسوب می‌شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های شهرداری منطقه ۲۰ در خصوص خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خواستار تداوم این توجه شد.

همچنین منصور کتانباف، شهردار منطقه ۲۰، خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران را توفیقی ارزشمند برشمرد و گفت: رسیدگی به جانبازان اعصاب و روان از اولویت‌های مدیریت شهری است و تلاش می‌کنیم تا خدمات رسانی به جانبازان زیر ۲۵ درصد نیز در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۲۰ قرار بگیرد.

کتانباف به اعزام خانواده‌های معظم شهدا به مشهد مقدس در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: تاکنون توفیق اعزام ۶۰۰ خانواده معظم شهید به مشهد مقدس را داشته‌ایم.

شهردار منطقه ۲۰ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های فرهنگی مدیریت شهری برشمرد و دیدارهای هفتگی، برپایی همایش‌های مناسبتی، مراسم تقدیر، یادواره شهدا، عطرافشانی مزارشهدا، تورهای زیارتی و… را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز