خبرگزاری کار ایران

ساعاتی پیش؛

مراسم تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت قرچک برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۷۵۴

مراسم تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک با حضور فرماندار، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تودیع و معارفه رئیس صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک با حضورعلی صادقی فرماندار، تیمور پورحیدری معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، اصغر زاده رئیس حراست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و ایرج شیرنژاد سرپرست معاونت برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری قرچک در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد و محمدی پور به عنوان رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک منصوب شد.

فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم با تقدیر از زحمات آقای تختی پور گفت: ایشان فردی دلسوز و کار آمد و پر تلاش برای شهرستان قرچک و مردم خوب این شهرستان بود و در اینجا جا دارد از تلاشها و زحمات ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

علی صادقی افزود: اداره صنعت، معدن و تجارت یکی از ادارات مهم و حساس تلقی می شود و مدیر جدید این اداره باید بحثتنظیم بازار، ساماندهی اصناف را در دستور کار قرار دهد.

وی با بیان اینکه مسوولین شهرستان قرچک همدل و در کنار یکدیگر برای خدمت رسانی بهتر به مردم هستند، افزود: مدیران باید شبانه‌ روزی در خدمت مردم باشند و پذیرفته ایم خدمتگزار و خادم شهروندان باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک با تاکید بر اینکه رئیس جدید ارتباط خود را با مسوولین ارشد شهرستان مخصوصا امام جمعه و نماینده مردم در مجلس بیشتر کرده و گزارشات و اقدامات خود را ارائه دهد، افزود: مدیر جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان با جدیت هرچه بیشتر در حوزه کاری خود به مردم متدین و خوب شهرستان قرچک فعالیت کند و ارتباط نزدیکی با مسوولین ارشد شهرستان داشته باشد.

وی افزود: رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت باید راه رئیس قبلی که فردی کاردان و پرتلاش بود را ادامه دهد و بتواند خدمات ارزنده ای به مردم این شهرستان که ولی نعمت ما هستند ارائه دهد.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ضمن تشکر از زحمات تختی پور سرپرست سابق اداره صنعت و معدن شهرستان قرچک آرزوی توفیق برای محمدی پور رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان کرد.

تیمور پورحیدری گفت: آقای محمدی پور از مدیران پرتلاش، کاردان و متخصص سازمان صنعت، معدن و تجارت استان است و از بدنه خود سازمان شکل گرفت و به مقام رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک رسیده است.

وی در پایان با تقدیر و تشکر از زحمات ارزشمند آقای تختی پور گفت: با حضور خوب آقای تختی پور در این مدت ریاست در شهرستان قرچک خدمات ارزنده ای از سوی ایشان به مردم خوب شهرستان قرچک شکل گرفت و این بسی جای خوشحالی است.

گفتنی است، طی حکمی از سوی رضا مس فروش رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، محمدی پور به عنوان رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قرچک منصوب و از تلاشهای آقای تختی پور سرپرست سابق این اداره تقدیر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز