خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) خبر داد؛

اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی در پایگاه های بسیج ناحیه

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۹۶

بسیجیان ناحیه مقاومت حضرت روح الله(ره) و مردم همیشه در صحنه باقرشهر، کهریزک و حسن آباد در لحظه تاریخی ورود امام خمینی(ره) به بهشت زهرا(س) در جایگاه جلوس ایشان حضور یافتند و با اهدای شاخه های گل این مکان نمادین و تاریخی را گلباران کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ی مقاومت حضرت روح الله(ره) ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از برگزاری بیش از ۷۰ عنوان برنامه در سطح سپاه ناحیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرستان ری، سرهنگ موسی پور، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت حضرت روح الله، اظهار داشت: آغازجشنواره فیلم عمار، اولین ویژه برنامه فرهنگی دهه مبارک فجر است که به مدت ۱۰ روز در پایگاه های بسیج ناحیه اکران می‌شود.

سرهنگ موسی پور ادامه داد: دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با جانبازان، تجمع بصیرتی جوانان در حسن آباد، سخنرانی فرمانده ناحیه در نماز جمعه بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

سرهنگ موسی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود بیان داشت: برپایی همایش طرح بومی محله با عنوان سلامت پایدار در راستای مقابله با اعتیاد پیش بینی شده است که در این دهه انجام می شود.

وی برپایی نمایشگاه های مختلف در قالب نقاشی کودکان، عکس در سطح شهر و پایگاه های مختلف را به عنوان برنامه‌های دیگری که از سوی این سپاه برگزار می‌شود ذکر کرد و ادامه داد: به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر در روز ۲۱ بهمن ماه جشن پیروزی انقلاب اسلامی همزمان در مدارس و مساجد این منطقه برگزار می شود.

سرهنگ موسی پور در پایان با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن ذکر کرد: در روز ۲۲ بهمن راهپیمایی این روز از خیابان ۳۰ متری باقر شهر و از حسن آباد تا مصلی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز