خبرگزاری کار ایران

آغاز برنامه‌های دهه فجر در سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران؛

زنگ انقلاب در شهر، طنین انداز شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۷۹۸

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، ۵۰۰ عنوان برنامه در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) تهران در اولین روز از دهه ی فجر و همزمان با سالروز ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی ما با اشاره به رژه موتور سواران بسیجی اعلام کرد: امروز نیز مانند هر سال در سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به تهران، رژه موتوری بسیج از فرودگاه تا بهشت زهرا توسط یگان موتوری بسیج سپاه استان تهران در حال اجرا است و این برنامه تا حضور بسیجیان به همراه احاد مردم در ویژه برنامه محل جلوس حضرت امام خمینی(ره) در بهشت زهرا به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا شهرستان ری، وی در این روز با اشاره به سایر برنامه های سپاه سیدالشهدا استان تهران بیان کرد: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی با موضوع دهه فجر، ‌ نشست‌های آسیب‌شناسی برنامه‌های ماهواره‌ای، برگزاری نمایشگاه و سبک زندگی ایرانی اسلامی، برپایی مسابقات ورزشی و فرهنگی، همایش‌های با موضوعات روز مانند مباحثآسیب‌شناسی فرهنگی در حوزه شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای بخشی از دیگر برنامه هایی است که در این دهه برگزار خواهد شد.

سردار نصیری در ادامه بیان کرد: برپایی یادواره فجرآفرینان، برپایی نمایشگاه دستاوردهای قرآنی، برگزاری همایش تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی ایرانی اسلامی، برپایه نشست مادران، پرچم‌داران جنگ نرم بخش دیگری از برنامه‌هایی سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) است که از امروز تا آخرین روز دهه ی فجر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه های اجرایی در این دهه ذکر کرد: برپایی نمایشگاه موضوعی عکس حجاب و عفاف و نشست‌های توجیهی در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی، اعزام تعدادی از تیم‌های تخصصی پزشکان بسیجی به مناطق محروم و برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق و نواحی تحت پوشش سپاه استان تهران که به ویزیت رایگان مردم می‌پردازند از دیگر برنامه های این سپاه است.

سردار نصیری ادامه داد: کلنگ‌زنی و مراسم اختتامیه پروژه‌های محرومیت‌زدایی، برگزاری نشست پیشکسوتان جهادی، نشست جهادگران علم و فناوری، نشست نقش زنان در انقلاب و همچنین نشست هیات عاشقان ولایت و منتظران موعود با موضوع انقلاب اسلامی از جمله برنامه های دهه فجر است.

فرمانده سپاه استان تهران در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی بیان کرد: به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی بسیج مانند سوله‌های صالحین افتتاح می‌شود. البته تعدادی از این سوله ها در هفته دفاع مقدس افتتاح شد و تعداد دیگری نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، به نحوی که در پایان سال تعداد این سوله‌ها به شصت سوله می‌رسد.

وی در پایان با توجه به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی نیز عنوان کرد: تاکنون ۸ هزار و ۳۳۴ کارگاه اقتصاد مقاومتی به بهره برداری رسیده و یا توسعه یافته اند که با این تعداد کارگاه ها هزار و ۵۱ نفر مشغول به کار شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز