خبرگزاری کار ایران

در همایش بازرسین استان تهران عنوان شد؛

بازرسین ادارات حق ورود به حقوق و حیطه شخصی افراد ندارند

کد خبر : ۲۵۰۰۷۰

همایش بازرسین فرمانداری‌های شهرستان های استان تهران با حضور سعید بیات، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد.

همایش بازرسین فرمانداری‌های شهرستان‌های استان تهران با حضور سعید بیات، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری در تالار خدمت فرمانداری ری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در شهرستان ری، در این همایش یک روزه که با هدف آموزش ارزشیابی کارکنان فرمانداری‌های استان تهران برپا شد، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، این انقلاب را حاصل خون بیش از ۳۰۰ هزار شهید و یک میلیون جانباز عنوان کرد و بر برخود قاطع با فساد در ادارات تاکید کرد.

وی با اشاره به تاکید رییس جمهور مبنی بر عدم تناسب تعداد کارکنان ادارات با خدمات ارایه شده در دستگاه‌های اجرایی و اداری، ضعف در فرآیند نظارت بر کارکنان را از جمله علل این مساله دانست و گفت: مطالبه اصلی مردم و نظام، برخورد علمی، ملموس و فوری با فساد در ادارات است.

محمدی، معاون اداره کل بازرسی استانداری تهران نیز در این نشست، برپایی این همایش را در جهت افزایش بهره وری در میان کارکنان ادارات عنوان کرد و گفت: این نشست آموشی با هدف افزایش کارآیی سازمانی و رضایت مندی مردم و پاکسازی فساد اداری برگزار شده است.

وی برنامه ریزی و سیاستگذاری اداره کل بازرسی استانداری تهران در جهت تطبیق با قوانین و تقویت بعد نظارت را خاطر نشان کرد و گفت: بازرسین ادارات حق ورود به حقوق و حیطه شخصی افراد را ندارند و وظیفه آنان پاسداری از اطمینان مردم است.

مهرداد احمدی، رییس اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات فرمانداری ویژه شهرستان ری نیز در این نشست با گرامیداشت دهه مبارک فجر و تشریح برنامه‌های این همایش یک روزه ابراز امیدواری کرد نتایج این همایش آموزشی در پیشبرد اهداف نظام و مبارزه با فساد اداری موثر واقع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز