خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت شهرری:

اکنون بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی توسعه یافته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۲۱

برنامه های دین محور و شبکه‌های قرآنی و مذهبی از سوی نوجوانان و جوانان پیگیری و استقبال می شود.

حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی، معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و امام جمعه موقت شهرری با بیان اینکه افتخار ما در نظام جمهوری اسلامی این است که کارهای ضدارزشی نفی و کارهای ارزشی تبلیغ شود، افزود: بر خلاف تبلیغات ضد دین کشورهای غربی؛ اکنون بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی توسعه یافته و در داخل کشور نیز برنامه‌های دین محور و شبکه‌های قرانی و مذهبی از سوی نوجوانان و جوانان پیگیری می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به وقایع قبل از انقلاب اسلامی و مبارزات حضرت امام راحل(ره) گفت: تداوم استراتژی‌های رهبر کبیر انقلاب در مبارزه با دشمنان دین و اسلام باعثشده تا دشمنان انقلاب به اهداف خود نرسیده و همواره در راه دست یابی کشورمان به پیشرفتهای داخلی و جهانی کارشکنی کنند.

وی با بیان اینکه امام خمینی انسانی کم نظیر و الگویی والا برای بندگی خدا و نفی طاغوت است، اظهار داشت: امام راحل(ره) در سال ۱۳۴۲ پرچم نظام اسلامی را برافراشت و در زمان حاکمیت شاهنشاهی که دین را از سیاست جدا دانسته و از ترویج ارزش‌های دینی و اسلامی جلوگیری می‌کردند؛ آزاد منشانه و شجاعانه با ارزش‌های ضد دین به مبارزه پرداخت و فریاد آزادخواهی سر داد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ثمره رهبری مقتدرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی؛ اتحاد و همدلی مردم و خون شهدا و تداوم آن حاصل رهبری خردمندانه مقام معظم رهبری است و باید در حفظ آن کوشا باشیم.

منصور کتانباف، شهردار منطقه ۲۰، در این جلسه با اشاره به اینکه توجه به کرامت خانواده شهدا و به ویژه فرزندان شهدا وظیفه همه مسئولین نظام است، گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا به ثمر رسیده و وظیفه هر یک از ما تبیین انقلاب و دستاوردهای آن به نسل جدید است.

کتانباف با بیان اینکه اکنون دشمنان انقلاب اسلامی به هر شیوه‌ای در تلاشند تا نظام جمهوری اسلامی ایران را تخریب کرده و با ادعاهای دروغین نظام شاهنشاهی را از هرگونه ظلم و ستم مبرا دانسته افزود: نوجوانان و جوانان امروز باید با مطالعه دقیق‌تر و بر طبق مستندات و استدلال توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی تصمیم دارد مشکلات را بزرگ نمایی کند و عقب ماندگی‌های دوران قبل از انقلاب را کوچک شمارد، افزود: مقایسه پیشرفت‌های علمی قبل و بعد از انقلاب نشان می‌دهد اکنون کشور ما در صحنه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی و… رشد قابل توجهی داشته است.

شهردار منطقه اظهار داشت: فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به معنویات، ارزش‌ها و باورهای دینی برنامه ریزی شده و یکی از رویکردهای آن توانمندسازی فرزندان شهدا و استفاده از آنان در زمینه توسعه‌های فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

این جلسه با هماهنگی اداره ایثارگران منطقه ۲۰ به مناسبت ایام دهه فجر و گرامیداشت روز ایثار و شهادت و با حضور شهردار و قائم مقام منطقه، امام جمعه موقت شهرری، رئیس بنیاد شهید شهرری معاونان توسعه منابع انسانی، اجتماعی و فرهنگی و فنی وعمران، مشاور مذهبی شهردار و پرسنل ایثارگر شاغل در این منطقه برگزار شد و از سوی شهردار منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایا از ۷۰ نفر از جانبازان، رزمندگان، آزادگان و فرزندان شهید تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز