خبرگزاری کار ایران

علی باغبانیان نامزد انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران شد

علی باغبانیان نماینده دوره‌های پنجم ، ششم و هفتم مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس نامزد انتخابات دهم مجلس از حوزه انتخابیه تهران شد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان، علی باغبانیان علاوه براینکه نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در دوره‌های پنج ، ششم و هفتم  مجلس شورای اسلامی بوده است، مدیریت امور مجلس، شوراها و قائم‌مقام کمیته سلامت مجمع تشخیص مصلحت نظام عهده‌دار بوده است.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در کاشان ، هدف از شرکت در این دور از انتخابات را مورد نیاز بودن مجلس به افرادی  با تجربه که همراه  و همگام با دولت در جهت حل مشکلات  جامعه  باشند عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه دولت نیاز به مجلسی که برآمده از ملت  برای حل مشکلات مردم  دارد بنا به پیشنهاد جبهه اعتدالیون و مستقلین احساس تکلیف کردم تا در این دوراز انتخابات شرکت کنم.

نماینده دوره پنجم، ششم و هفتم نطنز، بادرود و قمصر درمجلس با بیان اینکه رفع مشکلات اقتصادی،اشتغال، فرهنگی، اجتماعی و حل مشکلات بهداشت و سلامت مردم باید از مهمترین وظایف  مجلس دهم باشد گفت: امیدواریم مجلس دهم به دور از مسائل سیاسی بیشتر لوایحی را که  تصویب خواهد کرد با دید کارشناسی  و رفع مشکلات  مردم باشد.

کد خبر : ۳۳۲۹۵۸