خبرگزاری کار ایران

بازارچه صنایع دستی و کارآفرینی در مرکز ری شناسی راه‌اندازی شد

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از راه‌اندازی بازارچه صنایع دستی در محوطه مرکز ری‌شناسی و مترو شهرری همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران، برومند نامداری، گفت: با حضور هنرمندان و کارآفرینان شهرری بازارچه صنایع دستی و کارآفرینی با برپایی 9 غرفه در مرکز ری شناسی دایر شد که آثار ارزشمند آنان در زمینه‌های سفال، قلم‌زنی، نقاشی روی شیشه، سرمه دوزی، شیشه‌گری، چرم و پوست، پوشاک و ... در ایام الله دهه فجر برای عرضه به زائران حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) و شهروندان منطقه 20 در مرکز ری شناسی عرضه می‌شود.

وی علاوه بر نمایشگاه خوداشتغالی مرکز ری شناسی، از برپایی غرفه های کارآفرینی در  مجاورت ایستگاه مترو شهرری خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها سعی شده است که علاوه بر حمایت و پشتیبانی از کارآفرینان و هنرآموزان منطقه 20، محلی مناسب برای عرضه ی صنایع دستی برای شهروندان فراهم شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 20 مرکز ری شناسی را به عنوان نخستین مرکز تخصصی ری باستان برشمرد و خاطرنشان کرد: برپایی تورهای ری‌گردی، کتابخانه تخصصی ری باستان، برپایی نشست‌های ادبی و تاریخی از دیگر اقداماتی است که این مرکز علاوه بر آموزش صنایع دستی ری و کارآفرینی انجام می‌دهد.

مرکز ری شناسی شهرداری منطقه 20 در میدان شهید مدرس، ضلع غربی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) واقع شده است و علاقه‌مندان برای بهره گیری از این مکان فرهنگی و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 55972118 تماس بگیرند.

کد خبر : ۳۴۳۶۹۸