خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی شهرداری منطقه ۲۰

20 کارگاه آموزشی ویژه مردان منطقه 20 برپا می‌شود

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 در آستانه هفته ملی سلامت مردان از برگزاری کارگاه‌های آموزشی با محوریت حوادث ترافیکی خبر داد.

برومند نامداری بعدازظهر امروز به خبرنگار ایلنا در جنوب استان تهران گفت: سلسله کارگاه‌های آموزشی به مناسبت هفته سلامت مردان با شعار محوری « فرمان سلامتی در دستان شماست » با هدف افزایش ارتقا آگاهی شهروندان و ایجاد حساسیت در جامعه با موضوع سلامت مردان برگزار می‌شود.

نامداری افزود: کارگاه‌های آموزشی با مشارکت سراهای بیست گانه منطقه 20، از اول اسفند ماه به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه طبق مطالعات انجام شده، علت اصلی تهدید سلامت مردان در سال‌های اخیر حوادث ترافیکی بوده محوریت برنامه‌های هفته سلامت با این موضوع قرار گرفته است.

نامداری به اجرای طرح خط سفید نیز اشاره کرد و گفت:  در راستای اجرای این طرح زیست محیطی، آموزش‌های ترافیکی به بیش از 6 هزار راننده ارائه شده است و به عنوان سفیران پیشتاز خط سفید به کمپین آسمان آبی زمین پاک پیوسته‌اند.

وی گفت: رانندگان در این دوره آموزشی به صورت فشرده با نظم و انضباط در رانندگی که در آن توجه به خط سفید و حقوق عابران پیاده از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، آشنا شده‌اند.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 درپایان موضوعات محوری این کارگاه‌های آموزشی را فرهنگ‌سازی و اصلاح رفتار رانندگی، پرهیز از رفتارهای ماجراجویانه و غرور آمیز جوانان در  رانندگی، رانندگی با تمرکز و توجه و دقت، رعایت قوانین مقررات رانندگی، توجه به عابر پیاده، کنترل سرعت، ایمنی در سفر برای سلامت خانواده  و پیشگیری از حوادث در تفریحات ورزشی مرتبط با رانندگی عنوان کرد.

کد خبر : ۳۴۸۵۵۰