خبرگزاری کار ایران

برگزاری آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری در حالی به پایان رسید که وعده فرماندار این شهرستان در برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه ‌های گروهی این شهرستان به فراموشی سپرده شد.

آخرین جلسه شورای اداری شهرستان ری  در سال جاری در حالی به پایان رسید که وعده فرماندار این شهرستان در برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه‌های گروهی  شهرستان به فراموشی سپرده شد.

بر اساس قول هدایت اله جمالی پور در دی ماه 94 ، قرار بود به بهانه تجلیل از رسانه های فعال شهرستان ری در پوشش خبری و تصویری سفر رییس جمهور به این شهرستان با حضور استاندار تهران و یا یکی از معاونین وزرا تا دهه فجر امسال این مراسم برپا شود که تاکنون محقق نشده است!!

اگر چه  رسانه‌های گروهی وظیفه پوشش خبری کلیه اخبار و وقایع حوزه فعالیت خود را دارند، اما حمایت از رسانه های گروهی شهرستان ری که قریب به اتفاق آنان از هزینه های شخصی و به صورت خودگردان اداره و منتشر می شوند، در تمامی زمان ها و مقاطع مود توجه فرمانداران این شهرستان بوده که در دوره خدمت فرماندار فعلی در درجه پایینی قرار گرفته است.

کم توجهی رییس کمیته برنامه ریزی شهرستان ری در سال 1394 تا بدانجا پیش رفت که حتی در سرفصل اعتبارات تملک دارایی این شهرستان در بخش فرهنگ، رسانه های جمعی و گردشگری تنها عنوان رسانه های جمعی در این فهرست خودنمایی کرد  و هیچ اثر  و  اعتباری به پروژه ها و برنامه های این بخش داده نشد!

بی شک فرماندار شهرستان ری که بدلیل ویژه بودن این شهرستان لقب معاون استانداری را نیز باخود به همراه دارد از توانمندی و پتانسیل رسانه ها در انعکاس مسایل و معضلات و  تلاش آنان برای جذب اعتبارات خاص و ویژه  به منظور حل معضلات مردم خبر دارد که میتوان به نمونه اقدام یکی از رسانه های گروهی شهرستان ری در  پوشش خبری اعتراض به احداث شهرک پوشاک و  ورود وزیر صنعت به این ماجرا خبر داد.

امید است فرماندار ویژه شهرستان ری که روزهای درخشانی را در پیش روی خود می بیند، از اهتمام به مسایل و مشکلات رسانه های جمعی نوشتاری  غفلت نکرده و خبرنگاران را به عنوان بازوان اطلاع رسانی خود قلمداد کند.

کد خبر : ۳۵۵۷۴۳