خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا تشریح شد:

ویژه برنامه‌های هفته جوان در منطقه 20 تهران

asdasd
کد خبر : ۳۷۱۵۸۴

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از اجرای ویژه برنامه‌های هفته جوان با شعار «جوان آگاه، عملگرا و اقدامگر» در سطح محلات منطقه 20 خبر داد.

برومند نامداری با اعلام این خبر  به خبرنگار ایلنا گفت: همراه با مصادف شدن هفته جوان با سالروز جوان دلیر و شجاع کربلا حضرت علی اکبر (ع) معاونت امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ویژه برنامه‌هایی را جهت بزرگداشت و تکریم جوانان شهر و ارائه برنامه هایی در خصوص ترویج زندگی و رفتار آن حضرت برنامه ریزی و اجرا می کند.

وی شناخت از سبک زندگی و سیره آن بزرگوار و همچنین الگوسازی رفتار و سجایای اخلاقی ایشان را  باعث رشد شخصیت، افزایش اعتقادات مذهبی و خودباوری جوانان دانست و اظهار داشت : به مناسبت هفته جوان و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ازکارکنانی که نام مشترک با حضرت علی اکبر(ع) داشتند و یا روز ازدواج آن ها در این ایام بوده تقدیر خواهد شد.

وی گردشگری جوانان شهر تهران در منطقه 20 را از جمله ویژه برنامه‌های این منطقه  عنوان کرد و گفت: تجلیل از جوانان فعال در حوزه برنامه‌های آسمان آبی و زمین پاک، همایش تجلیل از فعالان جوان جشنواره مشکات ، نشست هم اندیشی جوانان فعال در حوزه سلامت و ایجاد شبکه فعال از ظرفیت جوانان، دختران آفتاب، برگزاری و تجلیل و تقدیر از فعالین فرهنگی و هنری جوانان در مسجد جامع منطقه، جمع آوری کتاب‌های مازاد جهت تجهیز کتابخانه‌های مناطق محروم و دانش آموزان نیازمند، برگزاری نمایشگاه کتاب جوان و زندگی امروز در مرکز ری شناسی و... از جمله ویژه برنامه‌های این منطقه در هفته جوان برشمرد.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌ها  با شعار«جوان آگاه، عملگرا و اقدامگر» در سطح محلات منطقه 20 برگزار می شود ، عنوان کرد : تقویت امید، نشاط ایمان و خودباوری، عفت، هویت، حیا و غیرت جوان مسلمان ایرانی، معرفی شخصیت های متعالی و ارائه الگوهای شایسته برای جوان امروز، اهتمام به ترویج و تبیین دیدگاه های مقام معظم رهبری در حوزه جوانان و معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه جوانان از اهداف اجرای این برنامه هاست.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز