خبرگزاری کار ایران

در مسابقات آرنولد کلاسیک اسپانیا داوری می‌کنم؛

جبلی: مسئولیتم سنگین‌تر شده/ عملکرد تیم ایران در رقابت‌های آسیایی عالی بود

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام گفت: از این موقعیت خطیر برای ارتقا داوری کشورم و البته مجموعه پرورش اندام ایران استفاده خواهم کرد.

امید جبلی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص انتخاب خود به عنوان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی پرورش اندام (I.f.b.b ) افزود: بنده به خاطر عملکردی که در مقوله داوری داشتم٬ چندی قبل به عنوان تنها داور حرفه ای آسیا انتخاب شدم که در تاریخ ۵۰ ساله این ورزش بی سابقه است. بعد از این موفقیت بود که در اجلاس فدراسیون آسیا در چین٬ به عنوان نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی نیز انتخاب شدم.

وی ادامه داد: بعد از این که موفق به کسب درجه داوری حرفه ای در آسیا شدم٬ نمایندگان کشورهای قاره آسیا از این موضوع استقبال کردند. البته خود «پاول» رئیس کمیته فدراسیون جهانی پرورش اندام شخصا بنده را به رئیس فدراسیون جهانی پیشنهاد داد که با استقبال و رای مثبت وی٬ این مسئولیت جهانی به بنده محول شد.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان تصریح کرد: این پست جهانی مسئولیت بنده را سنگین‌تر کرد که امیدوارم بتوانم برای داوران عزیز کشورم و همچنین ورزش بدنسازی و پرورش اندام ایران گام‌های مثبت و سازنده هم در داخل و هم در عرصه های بین المللی و جهانی بردارم.

جبلی در مورد برنامه های آینده خود اظهار داشت: در مسابقات آرنولد کلاسیک اسپانیا که طی روزهای اول تا هفتم مهرماه سال جاری در بارسلون برگزار خواهد شد، داوری خواهم کرد که امیدوارم از این میدان بزرگ سربلند بیرون بیایم.

نایب رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی بدنسازی و پرورش اندام در ادامه در مورد وضعیت داوری کشورمان گفت: خوشبختانه در حال حاضر حدود ۴۰ داور بین المللی داریم که همگی آنها دارای دفترچه نیز هستند. یکی از برنامه های ما این است که تمامی استانها از داوران بین المللی و زبده بهره مند شوند تا در مسابقات خود از داوران بومی استان و شهرشان استفاده کنند که در این راه گام‌های خوبی نیز برداشته ایم.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام ایران در پایان درباره عملکرد ورزشکاران کشورمان در مسابقات آسیایی چین خاطر نشان کرد: کار بچه ها عالی و ایده آل بود. یکی از ویژگی های تیم ایران این است که در هر دوره از رقابت ها٬ با ترکیبی جدید وارد عرصه مسابقات می شود. این نشان دهنده پتانسیل بالای ورزش بدنسازی و پرورش اندام ایران است. در رقابتهای آسیایی اخیر نیز تیم ایران در بخش مردان قهرمان شد و در مجموع به عنوان نایب قهرمانی رسید.

کد خبر : ۳۷۵۱۹۶