خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه حضرت روح‌الله باقر شهر:

میزبان 20 هزار زائر استان‌فارس در مراسم ارتحال امام(ره) هستیم

asdasd
کد خبر : ۳۷۶۶۸۰

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله باقرشهر گفت: امسال در ستاد روح‌الله(ره) میزبان 20 هزار زائر از استا‌ فارس در باقرشهر و کهریزک خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ پاسدار سعید موسی‌پور در نشست‌خبری مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت‌امام (ره) در باقرشهر تصریح کرد: زائران در 100 حسینیه، مدرسه و مسجد اسکان داده خواهند شد .

وی با اشاره به اینکه ستاد اصلی بزرگداشت مراسم ارتحال امام‌خمینی(ره) درشهرستان ری و ستاد فرعی در بخش فشافویه، کهریزک و قلعه‌نو تشکیل شده، یادآور شد: حدود هزار نفر از بسیجیان بخش کهریزک و حسن آباد همزمان با ایام رحلت در آماده باش کامل قرار دارند و کمیته‌های اسکان، بازرسی، امنیت، ارزیابی و استقبال نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت روح‌الله باقرشهر از آمادگی روستاهای اطراف کهریزک و باقرشهر برای پذیرایی از زائران خبر داد و گفت:  قوچ حصار، قمصرو سایر روستاهای اطراف همیشه داوطلبانه در این امر مهم ما را یاری کرده اند و امسال نیز آماده میزبانی از زائرین هستند.

موسی‌پور تصریح کرد: امام‌خمینی(ره) راه مبارزه با ظلم و ظالمان را به مردم نشان داد و ملت ایران و همه مستضعفان جهان را از چنگال طاغوت رها ساخت.

وی ادامه داد: امام(ره) تبلور ساده‌زیستی و شجاعت بود که برای ایرانیان آزادی و هویت به ارمغان آورد و شعار نه شرقی نه غربی را به تمام جهان اثبات کرد.

موسی‌پور از برپایی ۲۰ ایستگاه صلواتی در طول مسیر خبر داد و تصریح کرد: در طول مسیر، ۲۰ ایستگاه صلواتی برپا خواهیم کرد که در این ایستگاه‌ها زائران می توانند از امکانات رفاهی و بهداشتی استفاده کرده و در هر ایستگاه نیز تعدادی پزشک مجرب حضور دارند که زائران می‌توانند در صورت لزوم به آنها رجوع کنند.

وی در پایان از تلاش بخشداری کهریزک، فرمانداری، شوراهای اسلامی کهریزک و باقرشهر، دهیاری، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌های  اجرایی و خدماتی قدردانی کرد و گفت: امیدواریم با یاری خدا بتوانیم میزبانی خوبی برای  زوار حرم امام راحل داشته باشیم و دین خود را به حضرت امام خمینی(ره) و شهدا ادا کنیم. 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز