خبرگزاری کار ایران

در پایان رقابت‌های ۴ رشته ورزشی؛

ورزشکاران برتر مسابقات کارگری شهرستان ری معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۶۰۲

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی، ورزشکاران برتر مسابقات کارگری شهرستان ری جام شهدای کارگری معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش ایلنا، در این مراسم که با برگزاری فینال مسابقات فوتسال همراه بود، تیم فوتسال شهرداری باقرشهر با پیروزی برابر تیم فوتسال شرکت برنا الکتریک بر سکوی قهرمانی این دوره از مسابقات قرار گرفت و کاپ قهرمانی را بالای سر برد.

 در مسابقه رده‌بندی نیز تیم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) توانست با غلبه بر حریف خود، عنوان سومی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در رشته والیبال نیز ، تیم‌های شرکت سیمان تهران، شرکت نفت بهران و آسایشگاه کهریزک به ترتیب در رده‌های اول تا  سوم قرار گرفتند.

 « رحیم تعاونی» از شرکت متروی تهران، «محمد رضا صلواتی» از شرکت خطوط لوله و گاز و «حجت قره خان‌زاده» از شرکت سیمان تهران نیز برترین های رشته شطرنج آقایان شدند و عنوان اول تا سومی رشته شطرنج بانوان نیز به خانم ها «معصومه بهمدی» از آسایشگاه خیریه کهریزک، « مژگان مهدوی» از شرکت برنا الکتریک و« مهدیه اشتیاقی» از آسایشگاه خیریه کهریزک رسید.

گزارش خبرنگار ایلنا از محل برگزاری این مسابقات حاکیست در رشته پینگ پنگ آقایان، «علی مهریزی»، « مهدی فراهانی» و « مهرداد حسنی» همگی از شرکت سیمان تهران به ترتیب در رده اول تا سوم جای گرفتند.

در پینگ پنگ بانوان نیز خانم‌ها «راضیه میرزایی» و « مریم کاکایی» هر دو از آسایشگاه خیریه کهریزک به ترتیب اول و دوم شدند و «پروین شاه ولدی» از شرکت برناالکتریک نیز مقام سومی را از آن خود کرد.

در این مراسم که با تقدیر از تلاش تعدادی از پیشکسوتان ورزشی و مسئولان کارگری در حوزه ورزش کارگری شهرستان ری همراه بود، کاپ اخلاق مسابقات شهدای کارگری نیز به  تیم مجتمع شهید عارفی اهدا شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز