خبرگزاری کار ایران

رییس شورای شهر کهریزک خبر داد:

رایزنی شورا با سازمان پسماند برای انتقال نخاله‌های جاده سایت

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک از هماهنگی با رییس سازمان پسماند برای انتقال نخاله‌های ساختمانی تخلیه شده در جاده سایت به این مرکز خبر داد.

حسن محمدی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه شرکت پیمانکار اجرای پروژه پل غیر همسطح کهریزک در طول اجرای این طرح عمرانی، نخاله‌های خاکبرداری شده را به طور مستمر در جاده سایت واقع در محدوده شهر کهریزک تخلیه کرده است.

وی افزود: باتوجه به انبوه حجم نخاله‌ها برخی از متخلفان نیز از این فرصت استفاده کرده و اقدام به تخلیه نخاله‌های ساختمانی خود در این معبر کرده‌اند که این موضوع علاوه بر آلودگی دیداری شهر، مشکلات زیست محیطی، ترافیکی و... را برای این شهر به همراه داشته است.

وی تصریح کرد: براساس قانون شهرداری‌ها، شهرداری تهران مجری این پروژه است. لذا در جلسات مشترکی که با رییس سازمان پسماند شهرداری تهران داشتیم، رسیدگی به این معضل مطرح شد و براساس توافق و رایزنی‌های انجام شده مقرر شد تا نخاله‌های موجود با هماهنگی سازمان پسماند و از سوی پیمانکار مربوطه به محل سازمان پسماند شهرداری تهران انتقال یابد.

رییس شورای اسلامی شهر کهریزک اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری طرح جابجایی نخاله‌ها از جاده سایت به مرکز پسماند آغاز شده است و با اجرای این طرح سیمای ظاهری شهر و مشکلات ترافیکی این معبر بهبود می‌یابد.

کد خبر : ۳۸۰۶۸۶