خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز دهیار؛

دهیاران بخش قلعه‌نو تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۴۱۰

همزمان با چهاردهم تیرماه روز دهیار، طی مراسمی از تلاش دهیاران بخش قلعه نو شهرستان ری تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این آیین که با برپایی ضیافت افطار همراه بود، هادی تمهیدی، معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری و ایمان قربانی، بخشدار قلعه‌نو با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های خالصانه و بی وقفه دهیاران این بخش قدردانی کرد.

معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری ویژه شهرستان ری با گرامیداشت روز دهیار از حضور در میان دهیاران بخش قلعه نو اظهار خرسندی و ابراز امیدواری کرد با تلاش بیش از پیش دهیاران، مشکلات و معضلات روستاهای شهرستان ری کاهش یابد.

هادی تمهیدی در بخشی از سخنان خود در پاسخ به درخواست محسن فاضلی، رئیس شورای اسلامی بخش قلعه نو  در خصوص ارتقای سطح انتظامی این بخش، با تشریح اقدامات صورت گرفته در حوزه این معاونت از تهیه گزارش وضعیت ساختار انتظامی و قضایی شهرستان‌های استان تهران به وزارت کشور خبر داد و گفت: امیدواریم دفتر تقسیمات کشوری با بازنگری ساختار قبلی، زمینه ارتقای سطح خدمات در شهرهای مختلف را با توجه به وضعیت فعلی آنها فراهم آورد.

وی افزود: با توجه به مشکلات بودجه‌ای نیروی انتظامی، آمادگی داریم به منظور ارتقای ساختار نیروی انتظامی از سطح کلانتری به منطقه انتظامی، با تامین نیروی انسانی توسط ناجا، بودجه مورد نیاز برای تملک ساختمان مورد نیاز  را از محل اعتبارات شهرستانی تامین کنیم.

ایمان قربانی، بخشدار قلعه نو نیز در این مراسم با گرامیداشت روز دهیار از برنامه‌ریزی برای حضور مدیران شهرستانی در سطح روستاهای این بخش خبر داد و گفت: انشاءلله در بازدیدهای دوره ای آتی، مسایل و مشکلات روستاهای بخش با حضور فرماندار شهرستان و روسای ادارات مربوطه در محل روستاها بررسی و رفع خواهد شد.

 وی همچنین با تبریک روز قلم، تلاش اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ری را در جهت طرح و حل معضلات این شهرستان ستود.

گفتنی است در این  مراسم  از خدمات و تلاش های « یوسفی»، دهیار چالطرخان، «شب خوس»، دهیار قلعه نو، «نعمت الله»، دهیار مقیم آباد،  «سعادتمند»، دهیار ده خیر، «پازوکی»، دهیار عشق آباد، « سید ناصر موسوی»، دهیار زمان آباد، « رضا صمدی»، دهیار فیروز آباد، « جاوید محمودی»، دهیار گل تپه کبیر، «خانی»، دهیار قمی‌آباد، « سیری»، دهیار کریم‌آباد تهرانچی و «حسین هیبدی»، دهیار طالب‌آباد قدردانی شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز