خبرگزاری کار ایران

بخشدار قرچک تاکید کرد:

اهمیت برنامه‌محوری در روستاهای قرچک/ ادارات شهرستان از روستاها غافل نشوند

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۰۵

بخشدار مرکزی قرچک گفت: امسال برای اولین‌بار برنامه‌محوری سرلوحه امور روستاها قرار گرفته و تمام امور به صورت هدفمند به اجرا درمی‌آیند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین عباسی در نشستی که با حضور فرماندار و معاونان فرمانداری، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان قرچک در محل بخشداری برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های دهیاران و اعضای شوراها برای رفع مشکلات مردم افزود: تاکنون در سطح روستاهای شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: با توجه ویژه مدیران استانی و همت فرماندار قرچک مشکلاتی که از سال‌های گذشته در سطح روستاها وجود داشت کاهش یافته، به طوری که روند رو به رشد اختصاص بودجه و اعتبارات از محل تملک دارایی را شاهد بوده‌ایم.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه صرفا نباید توجه ما در روستاها به مسائل عمرانی باشد بلکه حوزه‌هایی همچون فرهنگی، آموزشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و ... نیز نیازمند توجه هستند، یادآور شد: ادارات شهرستان باید به وظایف خود در روستاها عمل کنند و تمام تمرکز آنها معطوف به شهر نباشد چراکه غفلت از روستاها توجیه پذیر نیست.

وی اشاره کوتاهی به برخی پیگیری‌ها در راستای رفع مشکلات روستاها اشاره کرد و ادامه داد: رفع مشکلات فاضلاب سه روستای امین‌آباد، محمدآباد و ولی‌آباد با عنایت معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری در اولویت قرار گرفته است.

عباسی بیان کرد: فقدان سوله بحران، اصلاح فرسودگی شبکه‌های آبرسانی، اصلاح راه‌ها، بهسازی و ایمن‌سازی ساخت و‌ سازها و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز سرلوحه امور روستاهاست؛ همچنین یکی از برنامه‌هایی که از جمله تأکیدات فرماندار نیز محسوب می‌شود بحث حفاظت و صیانت از حقوق بیت‌المال است که در دستور کار قرار گرفته است.

وی اخلاق مداری، تکریم ارباب رجوع، توجه به خانواده‌های کم بضاعت و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران را از جمله مواردی عنوان کرد که در دستور کار مجموعه بخشداری و دهیاری‌هاست.

بخشدار مرکزی قرچک  با تاکید بر تشکیل شرکت تعاونی دهیاری‌ها، تشکیل شرکت تعاونی فرشبافان و تأسیس شرکت توسعه محلی به ضرورت برگزاری کارگاه‌های آموزشی مختص اعضای شوراها، دهیاران و کارکنان دهیاری به منظور آشنایی با قوانین و مقررات تأکید کرد و گفت: امید است حاصل تلاش همه مسئولان شهرستان، رشد و پیشرفت منطقه به خصوص روستاها باشدو

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز