خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه ۲۰:

فعالیت پایگاه‌های تابستانه در جنوب تهران آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۱۹۰۹

شهردار منطقه 20 از آغاز فعالیت 7 پایگاه تابستانی برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در این منطقه جنوبی خبر داد.

سید احمد صفوی با بیان این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: فعالیت پایگاه‌های تابستانی منطقه 20 با حضور یک هزار و پانصد نفر از دانش آموزان پایه‌های مختلف تحصیلی آغاز شده است.

صفوی به اهمیت غنی‌‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: مدارس رسالت، شهید نامجو، مکتب اسلام، حضرت‌معصومه(س) و کانون‌های آموزشی سمیه، شهید رجایی و امام‌خمینی(ره) از محل‌های اجرای این طرح آموزشی و فرهنگی هستند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های پیش بینی شده در طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان علاوه بر تفریحات سالم، رویکرد مهارت‌آموزی نیز دارد، گفت: کارگاه های آموزشی متنوعی در زمینه‌های هنری، نمایشی،  اجتماعی و شهروندی برای این دانش‌آموزان تدارک دیده شده تا به همراه فعالیت‌های ورزشی و گردشگری مهارت‌های لازم را کسب کنند.

صفوی به اجرای ویژه برنامه های مذهبی و آئینی نیز اشاره کرد و ادامه داد: مبلغان و مشاوران مذهبی نیز در قالب طرح نسیم بهشت با دانش‌آموزان همراه هستند و به سوالات و شبهات دینی و مذهبی آنها پاسخ می دهند.

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه طرح زیست محیطی آسمان آبی، زمین پاک نیز در این طرح تابستانی به دانش آموزان معرفی می‌شود، گفت: استفاده از ظرفیت دانش‌آموزان به عنوان موثرترین قشر جامعه، همواره از اولویت‌های مدیریت شهری بوده و اکثر برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی با محوریت این قشر به اجرا در می‌آید.

طرح غنی‌سازی اوقات فراغت دانش آموزان با مشارکت شهرداری منطقه 20 و ادارات آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرری در 7 پایگاه تابستانی در حال اجراست و دانش‌آموزان علاقه‌مند برای استفاده از این فرصت، می توانند به سراهای محله مراجعه کنند و یا با شماره 55903344 تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز