خبرگزاری کار ایران

با حضور در شهرری؛

مدیرکل ارشاد استان‌تهران با امام‌جمعه شهرری دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۴۱۰۵۳۶

مدیرکل ارشاد تهران در دیدار با امام‌جمعه شهرری، بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی و دینی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «برزین ضرغامی» در این دیدار که در دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی، امام‌جمعه شهرری و با حضور سید محمد موسوی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، تاکید کرد: بسیاری از فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی در شهرستان‌های استان تهران نسبت به شهر تهران از میزان علاقه‌مندی بیشتر و بستر مناسب‌تری برخوردار است.

وی افزود: هم‌افزایی و همکاری سازمان‌ها و نهادها در شهرستان‌ها نسبت به تهران بسیار بیشتر و تاثرگذارتر است و این فرصت مناسبی برای ارتقا و توسعه سطح فرهنگ و هنر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با تاکید بر برگزاری و تقویت شورای فرهنگ عمومی اظهار داشت: شورای فرهنگ‌عمومی به عنوان یک نهاد قانونی و موثر، نقش ارزنده‌ای در هماهنگی و همکاری بین سازمان‌ها دارد و بسیاری از مشکلات و معضلات را رصد و مرتفع می‌کند.

حجة الاسلام والمسلمین «سید علی شاهچراغی» امام جمعه شهرری نیز در این دیدار اظهار داشت: بزرگداشت شعار دینی و مناسبت‌های مذهبی در قالب فرهنگ و هنر، ماندگار خواهد بود و در این میان اصحاب فرهنگ و هنر نقش موثری دارند.

وی افزود: بررسی مسائل و معضلات فرهنگی شهرستان‌ری نیز باید در شورای فرهنگ عمومی انجام شود و مصوبات آن قابل انجام و پیگیری باشد تا مردم ثمره این نشست‌ها را ببینند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز