خبرگزاری کار ایران

دیدار دکتر عارف از بخش فشافویه شهرستان ری

رئیس؛ دبیر و تعدادی از اعضای مجمع نمایندگان شهر تهران امروز از بخش فشافویه شهرستان ری بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در این بازدید که دکتر محمدرضا عارف، رئیس، دکتر محسن علیجانی، دبیر و خانم‌ها پروانه سلحشوری، فاطمه ذوالقدر، فریده اولاد قباد، طیبه سیاوشی، فاطمه سعیدی نمایندگان مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، حضور داشتند از شهر حسن‌آباد، شهرک صنعتی شمس‌آباد و روستای کلین بازدید شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابتدای حضور در شهر حسن‌آباد با حضور در مزار شهدای گمنام یاد و خاطرة شهدای میهن اسلامی را گرامی داشتند.

همچنین اعضای مجمع نمایندگان شهر تهران با حضور در منازل شهیدان، ابوالفضل خلیلی و مهدی و حسین قره چلی با خانواده این شهیدان دیدار و گفت‌وگو کردند. شهید ابوالفضل خلیلی در سن 19 سالگی در عملیات مقدماتی و الفجر 1 در منطقه مهران در سال 65 به شهادت رسیده است. همچنین حسین قره چلی در سال 62 در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمده و شهید مهدی قره چلی نیز پس از سالها تامل درد ناشی از جراحات جنگ تحمیلی در سال 1372 به برادر شهیدش پیوست.

دکتر عارف همچنین با حضور در جمع تعدادی از صنتعگران شهرک صنعتی شمس آباد با بیان اینکه  رکود نگران‌ کننده‌ای در بخش‌های مختلف صنعت حاکم است، گفت: ا نتظار از دولت این است که راهبردهای توسعه صنعتی را مشخص کند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت برنامه ششم توسعه باید توسعه صنعتی باشد بر افزایش بهره‌وری در واحدهای تولیدی تاکید کرد و گفت: متاسفانه به دلیل بهره‌وری پایین و افزایش نقدینگی واحدهای تولیدی و صنعتی کشورمان توان رقابت با کشورهای دیگر را ندارند. رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وجود قوانین متعدد برای صدور مجوز فعالیت واحدهای تولیدی بر اصلاح این قوانین دست و پاگیر تاکید کرد. وی اظهار امیدواری کرد با همکاری دولت و مجلس و با توجه به ابلاغ اصل 44 بخش خصوصی بتواند راهکارهای توسعه کشور را بیش از پیش فراهم آورد.

دکتر عارف در اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با جهت‌گیری تامین و معیشت مردم رشد پویای اقتصادی و اقتصاد مبتنی بر دانایی در برنامه ششم اقتصادی کشور تاکید کرد. بنابر این گزارش دکتر عارف و هیات همراه همچنین با حضور در سالن اجتماعات میلاد نور شهر حسن‌آباد در جشنوارة اختتامیه اوقات فراغت آموزش و پرورش بخش فشافویه حضور یافتند و از مقام معلمان و دانش‌آموزان برتر این بخش تجلیل کردند.

این نمایندگان مجلس شورای اسلامی همچنین با حضور در مزار شهدای روستاهای زیوان وکلین از توابع بخش فشافویه نسبت به مقام والای این شهیدان ادای احترام کردند.

زیارت بقعه شیخ کلینی و امامزاده سید اسماعیل از دیگر برنامه‌های امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بخش فشافویه بود.

کد خبر : ۴۱۱۹۵۴