خبرگزاری کار ایران

مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جهان-اندونزی؛

افتتاحیه رسمی رقابت‌ها در جاکارتا / همزمانی رقابت‌ها با مسابقات جهانی ورزش‌های همگانی

دومین دوره مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جهان عصر امروز شنبه در شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی آغاز می‌شود.

به گزارش ایلنا، دومین دوره رقابت های ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهان از فردا به میزبانی شهر جاکارتا اندونزی و با حضور ورزشکاران بیش از ۴۰ کشور دنیا برگزار می شود.
 
در این مسابقات ۲۰ تیم در بخش ورزش‌های زورخانه ای و ۲۲ تیم در کشتی پهلوانی حضور دارند.
 
فردا افتتاحیه مسابقات در سالن جمپا کاپوتی جاکارتا
مراسم افتتاحیه دومین دوره رقابت های ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی روز یکشنبه در سالن جمپا کاپوتی شهر جاکارتا برگزار می شود.
 
نخستین حضور تیم های شرق آسیا و آمریکا
در این دوره از مسابقات٬ تیم هایی از شرق آسیا از جمله: کره جنوبی و ژاپن نیز حضور دارند که نخستین تجربه بین المللی خود در ورزش زورخانه ای را تجربه می کنند. همچنین برای اولین مرتبه از کشور آمریکا نیز یک تیم در رقابت های امسال حضور دارد.
 
همزمانی مسابقات جهانی زورخانه ای با رقابت های تافیسا
همزمان با برگزاری دومین دوره رقابت های جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی٬ مسابقات جهانی ورزش های همگانی (تافیسا) نیز در شهر جاکارتا اندونزی برگزار خواهد شد. آیین افتتاحیه مسابقات تافیسا عصر روز شنبه (امروز) برگزار می شود.
 
برگزاری مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی با حضور دبیرکل جدید آسیا

هفتمین مجمع عمومی فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی (I.z.s.f ) روز شنبه با حضور دکتر « محسن مهرعلیزاده » رئیس و همچنین دبیرکل جدید کنفدراسیون آسیا برگزار شد.

در این مجمع که اعضای فدراسیون از جمله « هونگ» دبیرکل کره ای و جدید کنفدراسیون آسیا نیز حضور داشتند٬ در خصوص برنامه های آتی I.z.s.f بحث و تبادل نظر شد.

در این مجمع تمامی اعضا بر گسترش ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی در اقصی نقاط جهان تاکید کردند. همچنین تلاش برای فرهنگ سازی و شناساندن این ورزش ملی و مذهبی کشورمان به جهانیان از دیگر مباحث مورد توجه اعضای مجمع بود.

کد خبر : ۴۱۷۶۶۵