خبرگزاری کار ایران

مهرعلیزاده در افتتاحیه مسابقات ورزش زورخانه‌ای:

ورزش زورخانه‌ای در 85 کشور جهان فعال است/ به تحقق اهداف‌مان نزدیک شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۲۶۳

مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی قهرمانی جهان عصر روز یکشنبه در جاکارتای اندونزی برگزار شد.

به گزارش ایلنا٬ دومین دوره رقابت های ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهان از صبح روز یکشنبه در شهر جاکارتا پایتخت کشور اندونزی آغاز شد.

مراسم افتتاحیه این مسابقات عصر یکشنبه و با حضور مسئولان ورزش ایران و آسیا از جمله دکتر « محسن مهرعلیزاده» رئیس فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی٬ « جور چانگ » رئیس سازمان جهانی ورزش های همگانی(تافیسا) و روسای فدراسیون های ورزش زورخانه و کشتی پهلوانی کشورهای مختلف جهان در سالن « جمپی کاپور » شهر جاکارتا برگزار شد.

در این مراسم ابتدا دکتر مهرعلیزاده رئیس I.z.s.f ضمن ابراز خرسندی از برگزاری رقابت‌های جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی در شهر جاکارتا اندونزی گفت: در مسابقات امسال ورزشکاران بیش از ۴۰ کشور دنیا با هم به رقابت می پردازند که این مسئله نشانگر این است که ما در فدراسیون I.z.d.f یک گام دیگر به تحقق اهداف مان نزدیک تر شده ایم.

وی افزود: هم اکنون در ۸۵ کشور جهان جوانان به ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی می پردازند که مطمئنا در سال های آینده تعداد کشورهای عضو I.z.s.f افزایش خواهد یافت‌.

در ادامه مراسم افتتاحیه دومین دوره مسابقات ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی جهان٬ رئیس تافیسا نیز گفت: بابت برگزاری این رقابت ها بسیار خرسندم‌. ضمن این که همزمانی برگزاری این مسابقات با رقابت های جهانی تافیسا فرصت خوبی برای شناساندن و گسترش ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی ایران به تمام دنیاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز