خبرگزاری کار ایران

با حکم استاندار تهران؛

بخشدار فشافویه معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، امام‌جمعه، شهردار، دهیاران، محمدصالح ضیایی به عنوان بخشدار فشافویه معرفی و از خدمات احمد صابری قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صابری چندی پیش به عنوان معاون سیاسی انتظامی فرمانداری رباط کریم منصوب شده بود و در این مدت سرپرستی بخشداری با ابوالفضل خاکی بود.

معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این آیین با عذرخواهی از مردم بخش فشافویه به‌دلیل تاخیر در معرفی بخشدار جدید گفت: به‌دلیل اهمیت جغرافیایی و استراتژیک بخش فشافویه دنبال گزینه‌ای برای این مسئولیت بودیم که بتواند مسیر توسعه را به سرعت و به‌نحو شایسته‌ای دنبال کند.

هدایت‌اله جمالی‌پور گفت: مطمئن بودیم فعالیت‌های این بخش به‌دلیل وجود نیروی توانمند در  رأس سرپرستی بخشداری در حال انجام بود.

وی ضیایی را فردی باتجربه، توانمند و دارای تحصیلات مرتبط با حوزه شهری و توسعه عنوان کرد و اظهار داشت: بخش فشافویه به‌دلیل واقع شدن فرودگاه بین‌المللی حضرت امام خمینی(ه) و  شهرک‌صنعتی شمس‌آباد یک مرکز فرماندهی اقتصادی است و فردی که در رأس مسولیت اجرایی این بخش قرار می‌گیرد باید بتواند این مرکز را هدایت کند.

معاون استاندار تهران از فشافویه به عنوان نقطه عطف تاریخ اقتصادی کشور یاد کرد و گفت: دوران پسابرجام از اهمیت خاصی برخوردار است و همه باید برای رونق اقتصاد و توسعه کشور تلاش کنند.

جمالی‌پور با اشاره به فرارسیدن هفته پدافند غیرعامل تاکید کرد: کشور  در معرض تهدیدات متفاوت قرار دارد و باید بتوانیم از ظرفیت‌ها، فضا و امکانات برای تبیبن اهداف انقلاب استفاده کنیم.

وی با اشاره به شعارهای «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» و « نه شرقی نه غربی، جمهوری اسلامی» مردم در ابتدای انقلاب افزود: مردم در شعارهای خود بر پایمردی و ایستادگی بر اهداف خود تاکید داشته و دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ری  بر همدلی، وفاق و همبستگی همه نیروهای جامعه تاکید کرد و گفت: هرچه نظام اسلامی قدرتمند در عرصه‌های مختلف ظاهر شود، برای کشور عظمت ایجاد کرده و آبادانی، سرافرازی و توسعه میهن اسلامی را به‌دنبال خواهد داشت.

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالعلی استیری، امام جمعه حسن‌آباد نیز در این مراسم با بیان روایاتی درباره رسیدگی به کار مردم بر خلوص نیت در کارها تاکید کرد و خواستار توجه مدیران کشور به معضلات بخش فشافویه با توجه به افزایش نرخ جمعیت در این بخش  شد.

احمد صابری، بخشدار پیشین فشافویه نیز در سخنانی با تشریح اهم اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سطح بخش در مدت زمان مسئولیت وی از همکاری تمامی مردم و مدیران در پیگیری و به ثمر رسیدن این اقدامات قدردانی کرد.

محمد صالح ضیایی، بخشدار جدید فشافویه نیز در این مراسم اظهار امیدواری کرد با کمک تمامی نیروها و ظرفیت‌های موجود در بخش، اهداف دولت تدبیر و امید در این بخش محقق شود.

ضیایی، عضو هیات علمی دانشگاه و دانش‌آموخته رشته برنامه‌ریزی شهری است که دارای 25 سال سابقه اجرایی در استانداری‌های تهران، سمنان و البرز است.

وی پیش از این سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری البرز بود که با حکم  سید حسین هاشمی، استاندار تهران به  بخشداری فشافویه معرفی شد.

کد خبر : ۴۲۱۸۳۷