خبرگزاری کار ایران

مسئول کانون بسیج رسانه ری تاکید کرد:

همدلی رسانه ای، اولین اقدام بسیج رسانه است

asdasd
کد خبر : ۴۲۵۳۲۸

مسئول کانون فعالان رسانه ری(بسیج رسانه)گفت: آغاز به کار هیات رئیسه نخبگان بسیج رسانه، آغاز همدلی بین رسانه‌هاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مصطفی علی اکبری»،  با بیان این مطلب اظهار داشت: بسیج رسانه بعد از برگزاری انتخابات و آغاز به کار هیات رئیسه نخبگان  وارد مرحله جدیدی شده است.

وی با اشاره به اینکه همدلی در بین رسانه ها می‌تواند به ارتقا کیفی آنها کمک کند، افزود: در بستر بسیج که نیرویی کاملا مردمی است، می توان زیر یک پرچم بود و در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن قدم برداشت .

علی اکبری ادامه داد: شورای بسیج رسانه متشکل از نخبگان رسانه ای شهرری هستند که فعالیت خود را با برگزاری جلسات مستمر و بررسی های کارشناسی شروع کرده و انشاا...  موانعی را که در مسیر فعالیت‌های رسانه ای در بین عزیزان است با کمک و مساعدت مسئولان از میان برمی دارند.

مسئول بسیج رسانه ری تاکید کرد: ماهیت این بسیج ماهیتی فرهنگی است و هیات رئیسه درصدد است تا در راستای پیوند ناگسستنی میان رسانه و فرهنگ وارد عمل شود.

به گفته وی، جذب نیروهای بسیجی،‌ برگزاری نشست‌های تخصصی و عمومی، انجام فعالیت‌های پژوهشی و  ورزشی، طراحی و اجرای باشگاه مجازی رسانه (پاتوق رسانه)، تشکیل جلسات حلقه صالحین،‌ حمایت از نخبگان رسانه‌ای و برگزاری اردوهای فرهنگی از دیگر فعالیت های پیش روی هیات رئیسه این تشکل است .

علی اکبری اظهار داشت: تمامی مدیران، سردبیران، خبرنگاران، عکاسان و برنامه‌سازان و همه عزیزانی که در دفاتر خبری و مراحل تولید کلیه رسانه‌های خبری اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری فعالیت دارند می‌توانند به عضویت بسیج رسانه درآیند.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز