خبرگزاری کار ایران

رییس بنیاد شهید ری خواستار شد:

رسانه‌ها در انعکاس اخبار جانب انصاف را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۳۸۰

رییس بنیاد شهید شهرستان‌ری بر انتقال صحیح اخبار توسط رسانه‌ها و رعایت جانب انصاف تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نصرالله عصر امروز در دیدار اعضای هیات‌رییسه شورای نخبگان بسیج رسانه شهرستان‌ری اظهار داشت: رسانه‌ها نقش اساسی و اصلی در جامعه برعهده دارند و جامعه بدون رسانه، جامعه‌ای فاقد تکاپو و حیات است.

وی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در خدمت به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: به فرموده حضرت امام(ره)، خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و رسیدگی به آنها طبق دستورات و منویات مقام معظم رهبری، بر عهده تمامی دستگاه‌های اجرایی است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری با اشاره به اینکه شهرستان ری بیش از 2700 شهید تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است افزود: این شهرستان با بیش از 80 شهید مدافع حرم، دومین شهر کشور در تقدیم شهدای حریم آل الله است.

وی با اشاره به تقدیم 4 شهید در دوران پیروزی انقلاب اسلامی در 18 دی، خواستار تبیین این روز به نسل جوان جامعه و همچنین انتقال خاطرات پدران و مادران شهدا از زندگی فرزندان شهیدشان به منظور تکریم یاد و خاطرات آنان در تاریخ زرین انقلاب اسلامی شد.

در این دیدار که رییس بسیج رسانه استان تهران نیز حضور داشت، اعضای هیات رییسه کانون خبرنگاران و فعالان رسانه شهرستان ری به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و آمادگی خود را برای انتقال  و انعکاس اخبار و گزارش‌های جامعه ایثارگری این شهرستان اعلام کردند.

 

 

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز