خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره ارشاد شهرستان ری به ایلنا خبر داد:

برگزاری نخستین سوگواره عکس اربعین در راهپیمایی روز اربعین

asdasd
کد خبر : ۴۲۹۳۸۸

نخستین« سوگواره عکس اربعین» ویژه زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع)« همزمان با راهپیمایی میلیونی مردم تهران و شهرستان های اطراف به سمت شهرری برگزار می شود.

سید محمد موسوی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا گفت: این سوگواره با هدف ثبت و ضبط لحظات دلدادگی مردم به اهل بیت عصمت و طهارت (ع)،  تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه‌های عزاداری و دلدادگی، اعتلای مفهوم غنی عزاداری در فرهنگ ایرانی و عشق و دلدادگی عاشقان حضرت اباعبدالله علیه السلام در همگامی مردم تهران و ری با زائران اربعین حسینی در کربلای معلی، برگزار می شود.

به گفته سید محمد موسوی، این جشنواره در بخش‌های حرفه‌ای و غیر حرفه‌ای(موبایلی) با شرایط مندرج در فراخوان، روز راهپیمایی اربعین حسینی (٣٠ آبان) برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار نیز تا ٦ آذر ماه سال جاری تعیین شده است.

وی افزود: بر این اساس، جوایز بخش حرفه‌ای شامل برگزیده اول: سکه تمام بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر سوگواره عکس اربعین، برگزیده دوم: نیم سکه بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر سوگواره عکس اربعین و برگزیده سوم نیز: ربع سکه بهار آزادی به همراه تندیس و لوح تقدیر سوگواره عکس اربعین خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری اظهار داشت: در بخش غیر حرفه‌ای (موبایلی) نیز جوایز نقدی شامل: مبلغ ۶ میلیون ریال برای نفر اول، مبلغ ۵ میلیون ریال برای نفردوم و مبلغ ۴ میلیون ریال برای نفر سوم در نظر گرفته شده است.

موسوی اظهار داشت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه‌اطلاع‌رسانی rey.farhang.gov.ir  مراجعه و یا با شماره تلفن  ٣٣٧٧٩٥٥٠ تماس حاصل کنند.

 نخستین سوگواره عکس اربعین ویژه زائران حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ٢٠، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان ری برگزار می شود.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز