خبرگزاری کار ایران

جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا؛

اردوی نهایی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود

ورزشکاران راه یافته به اردوی نهایی تیم ملی جوجیتسو، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های انتخابی تیم ملی جوجیتسو که روز ۲۴ آبان ماه و با حضور 33 نفر از مدعیان این رشته ورزشی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد، در نهایت 16 ورزشکار جواز حضور در اردوی نهایی را کسب کردند.

تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسو هم اکنون زیر نظر سید « امیر خوشبین » سرمربی این تیم در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود و تا روز اعزام به مسابقات جوجیتسو قهرمانی آسیا ادامه خواهد داشت.

دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی جوجیتسو را آقایان: سید « امیر حسام حسینی» و « داوود خاکی» مربیان تیم و همچنین « جواد شفیعی » و « مهدی یاوری » مربیان بدنساز این تیم تشکیل می دهند.

اردونشینان تیم جوجیتسو در بخش نوازا شامل: آقایان مهران ستار، محمد افسری جدیدی، محمد رئوف خاکسار، علی سیروسی، امیر حسین خادمیان، مصطفی امیری، حمید عمرایی، محمد منصوری داور، حبیب رنجبر، محمد صفر علیزاد، محسن حمیدی، حمید پسیانی، مسعود حسن زاده و آرش کریمی و همچنین در بخش کاتا آقایان مهدی جورسرایی و حمید رضا جورسرایی هستند.

لازم به ذکر است اردوی تیم ملی جوجیتسو بانوان نیز هم زمان با آقایان این رشته ورزشی در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است که خانم ها سوده کمندانی و نسرین محمدی به عنوان ورزشکار، آسیه هداوند خانی مربی و مهسا روحی به عنوان بدنساز حضور دارند. سرپرستی این تیم برعهده فرزانه جعفرزادگان است.

شایان ذکر است مسابقات جوجیتسو قهرمانی جهان 2016، طی روزهای 17 تا 23 آذرماه سال جاری به میزبانی کشور ترکمنستان برگزار خواهد شد.

کد خبر : ۴۳۲۶۴۸