خبرگزاری کار ایران

بختیاری آینده درخشانی در سوارکاری دارد؛

بیرامی: به مقوله آموزش و بعد همگانی توجه ویژه‌ای داریم

رئیس هیات سوارکاری شمال شرق تهران گفت: با برنامه هایی که در این دو سال انجام داده ایم، در بخش آموزش و مقوله همگانی به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.

به گزارش ایلنا،«حمید رضا بیرامی» ضمن بیان این مطلب افزود: از زمانی که بنده دو مسئولیت در هیات شمال شرق و مجموعه سمند را عهده دار شده‌ام، گام‌های بلندی در ابعاد همگانی و آموزشی برداشته ایم.

وی ادامه داد: مجموعه سمند یکی از مجموعه‌های موفق ورزش سوارکاری در سطح تهران است که با بهره مندی از مربیان مجرب و امکانات مناسب، در بخش آموزش و مقوله همگانی و پرورش استعدادها، از شرایط مساعدی برخوردار است.

ادز

وی در ادامه تصریح کرد: بختیاری با تمرین در مجموعه سمند، خود را برای حضور موفق در مسابقات آینده آماده می‌کند و خوشحالیم که به نوجوانان و جوانان علاقمند سرویس‌دهی می‌کنیم تا در موفقیت‌های ورزش سوارکاری تهران و همچنین کشور نقشی داشته باشیم.

بیرامی در پایان با بیان این که ورزش سوارکاری نتایج ارزشمندی در ابعاد جسمی و روحی دارد، گفت: این ورزش که مورد توجه و تاکید دین مبین اسلام نیز هست،تاثیرات مطلوبی درجسم و روح ورزشکاران دارد و آنها را در عرصه های مختلف زندگی کمک می‌کند.

کد خبر : ۴۴۴۴۸۱