خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قرچک:

تشریح اهداف انقلاب اسلامی از هر برنامه‌ای در دهه فجر مهمتر است

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۳۰

امام جمعه شهرستان قرچک تأکید کرد: هر ساله در دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی به اجرا درمی آید که در این میان تشریح پیام‌ها و اهداف انقلاب اسلامی از هر برنامه ای مهمتر است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک که با حضور فرماندار و کلیه مسئولان ادارات در مسجد امام حسین(ع) کمربندی شمالی شهر قرچک برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر افزود: اگر بنا باشد مشکلات محلات به چشم بیاید و حل شود بایستی مشکلات از زبان مردم همان محله شنیده شود که در این صورت برکات زیادی خواهد داشت.

وی گفت: در آستانه دهه مبارک فجر هستیم، چه هدفی والاتر از اینکه اهداف انقلاب اسلامی را به نسل حاضر و نسل آینده بشناسانیم.

حجت الاسلام اسماعیلی ادامه داد: اهداف انقلاب اسلامی آنگونه که مدنظر امام راحل، شهدا و مقام معظم رهبری بوده هنوز در قلوب مردم جای نگرفته و با اینکه هر دولتی به اندازه توان و وسع خود اقداماتی انجام داده اما خدماتی که بایستی در طول تاریخ صورت می گرفته انجام نشده است.

وی یادآور شد: ضروری است که مسئولان برای رفع مشکلات مردم با دقت و تحقیق بیشتر فعالیت کرده و خواسته های حقیقی مردم را برطرف کنند.

امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به اینکه اولین راه حل مشکلات، دسترسی آسان مردم به مسئولان است، اذعان داشت: در دهه فجر تلاش کنیم حقیقت های نظام و انقلاب را به نسل نو منتقل کنیم.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان قرچک افزود: هنوز نتوانستیم اهداف واقعی انقلاب اسلامی را به عموم مردم جامعه به ویژه نسل نو بشناسانیم.

وی اضافه کرد: در دهه فجر صرفا به اجرای چند برنامه اکتفا نکنیم گرچه شور و نشاط ظاهری نیز اهمیت دارد اما تشریح پیام‌های انقلاب مهمتر است و برای این امر هیچ جایی بهتر از مسجد نیست.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: باید بدانیم که بین مردم و دولت جدایی نیست و موفقیت زمانی حاصل می شود که همه در تکاپو باشند و دست به دست یکدیگر دهند.

وی همچنین خواستار شد تا در اختصاص اعتبارات توجه بیشتری به شهرداری ناحیه شود.

 

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز