خبرگزاری کار ایران

با حکم فر ماندار قرچک؛

اعضای شورای مشورتی فرماندار قرچک در امور ایثارگران منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۳۵

طی حکمی از سوی فرماندار شهرستان قرچک، اعضای شورای مشورتی در امور ایثارگران این شهرستان منصوب شدند.

به گزارش‌ایلنا، مسعود مرسلپور در احکام جداگانه‌ای اعضای شورای‌مشورتی امور ایثارگران شهرستان قرچک را منصوب کرد.

بر این اساس این احکام حسین ابویسانی مشاور فرماندار در امور ایثارگران و مدیر روابط عمومی فرمانداری به عنوان جانشین رئیس در شورا، آزمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دبیر و شیر علی قاضی خانی، رضا نیک زاد، حسن احمدی و علی ملکی غفاری به عنوان اعضای شورای مشورتی در امور ایثارگران شهرستان قرچک منصوب شدند.

در حکم فرماندار شهرستان قرچک خطاب به جانشین، دبیر و اعضاء آمده است: ایفای نقش ایثارگران گرانقدر در عرصه های گوناگون توسعه و ارائه نظرات مشورتی در خصوص مقولات فرهنگی و اجتماعی از دیرباز دغدغه متولیان امر در نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.

لذا در اجرای آیین نامه شماره 140845 مورخ 13/11/93 شورای مشورتی استانداران و فرمانداران در امور ایثارگران از سوی وزیر محترم کشور و نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان عضو شورای مشورتی  ایثارگران شهرستان قرچک منصوب می شوید.

امید است با بهره گیری از تمامی توانایی و تجارب خویش زمینه اجرای هرچه بهتر آیین نامه ها، ضوابط و مقررات با ایثارگران را فراهم نموده و از خداوند منان توفیق روزافزون جنابعالی را در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در انجام وظیفه خطیر خدمت به جامعه گرانقدر شاهد و ایثارگران دفاع مقدس مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز