خبرگزاری کار ایران

فرماندار قرچک:

برداشت حزبی و جناحی از موضوع شهادت و ایثارگری خیانت به آرمان شهداست

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۳۸

فرماندار شهرستان قرچک اظهار داشت: برداشت حزبی، جناحی و منفعت طلبی از موضوع شهادت و ایثارگری بزرگترین خیانت به این قشر است.

به گزارش ایلنا، مسعود مرسلپور در جلسه شورای مشورتی ایثارگران که با حضور حسین ابویسانی مشاور فرماندار در امور ایثارگران و مدیر روابط عمومی فرمانداری، آرمان کادری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر اعضاء این شورا افزود: کار برای شهید و ایثارگر با تظاهر جواب نمی دهد بلکه باید از صمیم قلب باشد.

وی بیان کرد: متأسفانه گاهی همه چیز حتی خدمت به ایثارگران آغشته به مسائل جناحی می شود که این بزرگترین خیانت به آرمان شهداست. تظاهر و ریا شاید مدت کوتاهی جواب بدهد اما خصلت و معرفت واقعی در جانبازان، آزادگان و رزمندگان مشخص است.

این مسئول ادامه داد: خانواده شهدا هدف خاصی دارند و آنهم زنده نگاه داشتن انقلاب و ترویج روحیه انقلابی است.

وی گفت: اقداماتی که در شهرستان قرچک با اهتمام مدیران و مسئولان بنیاد شهید و خانواده شهدا صورت گرفته در استان تهران خوش درخشیده و دلیلش هم این است که کارها دلی بوده است.

رئیس شورای فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان قرچک با اشاره به اینکه مصوبات خوبی در بحث ساماندهی گلزار شهدا داشته ایم، افزود: در ایام دهه فجر با برنامه ریزی از سوی بنیاد شهید و ابلاغ فرمانداری هر مسئول بایستی با دو خانواده ایثارگر دیدار و مسائل و مشکلات آنها را جویا شود.

وی گفت: شورای ترافیک شهرستان نیز بایستی بر اساس نظر بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به تعیین محل پارک خودروهای ویژه جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا در سطح شهر اقدام کند.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد 22 اسفندماه که سالروز تأسیس بنیاد شهید است همایش ویژه ایثارگران برگزار شود.

شایان ذکر است در این جلسه احکام هیات رئیسه شورای مشورتی ایثارگران از سوی فرماندار به اعضا ابلاغ شد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز