خبرگزاری کار ایران

در پیام بخشدار کهریزک عنوان شد:

مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تیری به قلب دشمنان نظام خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۳۰۸

بخشدار کهریزک با صدور پیامی تاکید کرد: مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تیری به قلب دشمنان نظام خواهد بود.

به گزارش ایلنا، حسین توکلی در پیام خود آورده است:  انقلاب اسلامی بدون شک انقلابی متمایز و پدیده ای نوظهور در قرون اخیر می باشد که علاوه بر عزتمندی ایران و احیای اسلام، تحول شگرفی در معادلات سیاسی بین الملل و روحیه استکبار ستیزی ملت مظلوم جهان ایجاد نموده است که با اتحاد، همدلی و حمایت مردمی پس ۳۸ سال سربلند و مقتدر در مسیر رشد و تعالی به پیش می رود.

در این پیام آمده است: یادآوری یوم الله ۲۲ بهمن; یعنی یادآوری رشادت ها و فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم و خداجوی و پیرو ولایت و رهبری که با ایثار خون خود ثابت کرد «خون بر شمشیر و حق بر باطل پیروز است»؛ بزرگداشت پیروزی انقلاب به معنای بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است که جوهره انقلاب را تشکیل می دهند. به عبادت دیگر حضور آگاهانه در صحنه های سیاسی اجتماعی وفرهنگی از مصادیق پاسداری از ریشه های انقلاب است.

بخشدار کهریزک تاکید کرده است: رئیس جمهور جدید آمریکا هنوز عظمت و بزرگی ایران اسلامی را درک نکرده است و مطمئنا مردم با حضوری پرشور و حماسه ای مثال زدنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال درسی فراموش نشدنی به استکبار جهانی خواهند داد؛ چرا که یوم اله ۲۲ بهمن فرصتی ارزشمند برای تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای والامقام انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه پیام خود با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشوری نیست که با یاوه گویی های دشمنان از آرمان های واقعی خود فاصله بگیرد تصریح کرده است: مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تیری به قلب دشمنان نظام خواهد بود؛ ۳۸ سال است که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، اما هنوز استکبار جهانی از حضور گسترده مردم در انتخابات و راهپیمایی ها هراس دارد و این نشان دهنده خاری دشمنان یاوه گو است.

بخشدار کهریزک درپایان  پیام خود از همه مردم بویژه اهالی کهریزک، باقرشهر و روستاهای اطراف دعوت کرده است بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، همبستگی ملی و پیوند عمیق خود با نظام و عشق به ارزشهای الهی را به نمایش گذاشته و همگام با سایر هموطنان عزیز به جهانیان نشان دهید که ملت بزرگ ایران در حمایت از ارکان نظام و دفاع از منافع ملی همواره مصمم و متحد در صحنه بوده و تا پای جان ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام/
روح الله حسین زاده
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز