خبرگزاری کار ایران

در راستای اقتصاد مقاومتی صورت گرفت؛

ایجاد 5 هزار شغل جدید توسط ایده پردازن 5040

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۷۹۴

مدیر عامل شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و همچنین حمایت از تولید کنندگان داخلی، بیش از ۹۰ درصد محصولات ارایه شده در شبکه فروش این شرکت از بازار داخلی تهیه و تامین می شود.

به گزارش ایلنا، حسنعلی باغبانیان ضمن تشریح دستاوردها و برنامه های این شرکت افزود: تنها بخش کمی از محصولات خارجی که امکان تولید آن در داخل کشور وجود ندارد در شبکه فروش این شرکت عرضه می شود.

سهم ۹۵ درصدی از فروش غیر حضوری

وی با بیان اینکه این شرکت از سال ۷۹ بطور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد افزود: در حال حاضر حدود ۹۵ درصد از فروش غیر حضوری کشور از طریق ۵۰۴۰ انجام می شود و این شرکت سهم بسزایی در تامین مایحتاج مورد نیاز مردم را بر عهده دارد.

باغبانیان با بیان این که، فروشگاه اینترنتی 5040 با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات و جلب رضایت کامل مشتری پایه گذاری شده است گفت: هدف ما تبدیل شدن به فروشگاهی است که افراد، از هر قشر و صنفی که باشند بتوانند نیازهای خود را در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه، و با بالاترین کیفیت ممکن در آن تامین کرده و با رضایت خاطر استفاده نمایند.

وی افزود: خدمت رسانی به مشتریان جزو برنامه های اصلی کاری ما است، و بر همین اساس، تمام سعی و تلاش تیم فنی و فروش این شرکت این است که رضایت خاطر مشتری تامین شود و تجربه خوبی از خرید، در ذهن مشتریان نقش ببندد.

باغبانیان گفت: مشتری مهم ترین بخش کار ماست، به همین دلیل استفاده از اجناس با کیفیت بسیار بالا، بهره گیری از سیستم تخفیف، هدیه، حمایت بیشتر از مشتریان دائم و غیره برای جلب رضایت کامل مشتریان در نظر گرفته شده است.

وی افزود: استفاده از سیستم مرجوعی کالا نیز جزو مزیت های کاری ما محسوب می شود که به خریداران عزیز این امکان را می دهد که در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده به هر دلیل، بتوانند محصول را مرجوع کرده و هزینه آن را به طور کامل دریافت کنند.

وی گفت: علاوه بر این، سیستم پشتیبانی تلفنی این فروشگاه، با استفاده از کادر مجرب و تعلیم دیده، همواره پاسخگوی تمام سوالات مشتریان در مورد کالاها و خدمات ارائه شده این فروشگاه می باشد.

صدور روزانه ۱۵ هزار فاکتور

مدیر عامل شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ در ادامه یادآور شد: در حال حاضر روزانه حدود ۱۵ هزار فاکنور فروش در این مجموعه صادر می شود که این رقم ، در مقایسه با سایر رقبای ما در بازار عدد قابل توجهی است.

درخواست کارآفرینان از دولت

باغبانیان در ادامه این نشست خبری ضمن انتقاد از رفتار و گفتار برخی اشخاص در مواجهه با کارآفرینان گفت: ما به عنوان یکی از کارآفرینان برجسته کشور به هیچ عنوان از دولت توقع حمایت مالی نداشته و به بدنبال ایجاد انحصار در بازار نیستیم.

وی افزود:انتظار ما از دولت و دستگاه های ذیربط ، ایجاد زیر ساخت های لازم برای توسعه فضای کسب و کار در کشور و حذف قوانین و مقررات دست و پاگیر اداری هستیم.

حرکت در مسیر قانون

مدیر عامل شرکت تدبیر ایده پردازان ۵۰۴۰ در پاسخ به سوالی در خصوص نحوه پرداخت مالیات نیز گفت: تمامی فعالیت های ما در چارچوب قانون و مقررات جمهوری اسلامی است و در این راستا خود را موظف و متعهد میدانیم تا در مسیر قانون گام برداریم. لذا ما نیز همانند سایر فعالان بخش تجاری کشور بر اساس قانون ، مالیات و تمامی حقوق و عوارض قانونی خود را می پردازیم.

ایجاد 5 هزار شغل جدید

باغبانیان در ادامه از برنامه این شرکت برای ایجاد 5 هزار شغل جدید در سال آینده خبر داد.

وی گفت: تمامی تمهیدات از جمله سرمایه گذاری های لازم برای ایجاد این میزان شغل صورت گرفته و امیدواریم در سال ۹۶ به این هدف مهم نیز دست پیدا کنیم.

هر ماه یک آرزو

حسنعلی باغبانیان در پایان از اجرای طرح جدید این شرکت در سایت ۵۰۴۰ خبر داد و گفت: هر ماه بر اساس نظر کاربران یک آرزوی مطرح شده در این سایت برآورده می شود. به گفته وی این طرح تا کنون با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز